
„World“, biometrinės ID kompanija, geriausiai žinoma dėl akies obuolio nuskaitymo „ORB“ įrenginių, trečiadienį paskelbė apie keletą partnerystės, kuriomis siekiama vairuoti registraciją ir pademonstruoti savo technikos programas.
„World“ bendradarbiauja su „Match Group“, „Dating App Conglomerate“, kad patikrintų „Tinder“ vartotojų tapatybes Japonijoje, naudojant pasaulio tapatybės patikrinimo sistemą. Be to, „World“ užmezgė atskirą bendradarbiavimą tiek su „Prognation Market Startup Kalshi“, tiek su decentralizuota skolinimo platforma „Morpho“; Šios partnerystės suteikia klientams galimybę prisijungti prie šių paslaugų, naudodamiesi jų ID, jau užregistruota „World“. O „World“ planuoja susiburti į „Visa“, kad paleistų „World Card“ – kortelę, leidžiančią vartotojams išleisti skaitmeninį turtą bet kur, bet kur priimama „Visa“.

Nuo pat įkūrimo 2019 m. „World“, kurį sukūrė San Francisko ir Berlyne įsikūrusios žmonijos įrankiai, surinko šimtus milijonų dolerių rizikos kapitale ir sukūrė skaitmeninius ID milijonams vartotojų. Tačiau ji dar neturi pažeisti pagrindinio dalyko, iš dalies dėl savo sudėtingo požiūrio į ID patikrinimą.
Naudodamas šias naujas partnerystes, „World“ eina paskui platesnę auditoriją – tą, kuri anksčiau galbūt nemanė, kad jų akies obuoliai nuskaitytų, kad patikrintų savo „žmogiškumą“.
Pasaulio kortelė yra bene įdomiausia iš naujų projektų. Tikimasi, kad vėliau šiais metais jis bus prieinamas JAV, jis prisijungs prie pasaulio programos ir leis vartotojams sudaryti operacijas su kriptovaliutomis. Kortelė, kai to reikia, automatiškai pasikeis „Crypto“ į „Fiat“ ir gali pasiūlyti tam tikrą atlygį už konkrečias „AI prenumeratas ir paslaugas“.
Trečiadienio renginyje „World“ parduotuvėje buvo viena staigmena: bendradarbiavimas su „Stripe“, leidžiančia vartotojams mokėti su „World“ į „Stripe“ palaikančias svetaines ir programas. Bendrovė nesakė, kada tai gali pasirodyti tiesiogiai.
„TechCrunch“ renginys
Berkeley, CA
|
Birželio 5 d
Užsisakykite dabar