
Toliau plečiant savo „Streeam“ apsipirkimą, „Tiktok“ taip pat siekia suteikti daugiau patikinimo prekės ženklams, kad jų IP yra apsaugotas programoje, tuo tarpu ji taip pat siekia įgyvendinti atsakingus požiūrius į produktų sąrašus, svarbius kiekvieno regiono vietos įstatymams.
Remdamasis tuo, „Tiktok“ išleido savo naujausias „Tiktok“ parduotuvių saugos ir intelektinės nuosavybės ataskaitas, kurios pabrėžia nuolatines investicijas į priemones, skirtas apsaugoti tiek vartotojus, tiek pardavėjus programoje.
Iš tiesų, „Tiktok“ sako, kad ji išleido beveik 1 milijardą dolerių įrankiams, žmonėms ir technologijoms, kad sustiprintų savo pardavimo sistemas programoje.
Taigi, kur vyksta tie pinigai?
Pirmiausia „Tiktok“ sako, kad jis padidino savo IP darbuotojus, o dabar 1800 žmonių prižiūri savo intelektinės nuosavybės vykdymo pastangas.
Tai leido imtis daugiau veiksmų dėl padirbtų ir apgaulingų prekių, o Btarp praėjusių metų liepos ir gruodžio mėn.:
- Daugiau nei 7,5 m Produktai buvo proaktyviai atmetami nuo to, kad jie buvo išvardyti dėl intelektinės nuosavybės pažeidimų.
- Daugiau nei 750K Produktus aptiko „Tiktok Shop“ ir buvo paimti į IPR pažeidimus po sąrašo.
- „Tiktok“ parduotuvė aktyviai sustabdė daugiau nei 125K tiesioginių transliacijų ir daugiau nei 550K trumposios formos vaizdo įrašus visame pasaulyje dėl problemų dėl intelektinės nuosavybės pažeidimų.
- Daugiau nei 16K Kūrėjai turėjo leidimą parduoti „Tiktok“ parduotuvėje visam laikui atšaukti, kur intelektinės nuosavybės pažeidimai prisidėjo prie nuobaudų.

Praėjusių metų antroje pusėje Tiktokas taip pat išjungė 900 parduotuvių, skirtų intelektinės nuosavybės pažeidimams, tuo tarpu tai taip pat pašalino 90 000 ribotų ir draudžiamų produktų sąrašų.
Visa tai atitinka platesnį „Tiktok“ požiūrį į apsipirkimo saugą ir vykdymą, kurį jis apibūdina šioje apžvalgoje:

Dirbdamas su prekės ženklais ir tobulindamas savo sistemas, „Tiktok“ pasirinks ruoštis platesniam savo apsipirkimo elementų išplėtimui, kuris, tikimasi, laikui bėgant taps didesniu savo programos elementu.
Nors JAV/Kinijos prekybos poveikis buvo reikšmingas, nes Amerika yra ten, kur iki šiol buvo didžiausia apsipirkimo programoje galimybių pasirinkimas. Štai kodėl ji dabar plečia savo apsipirkimo greitį Meksikoje, Pietų Amerikoje, Europoje ir Azijoje, siekdama kompensuoti bet kokius galimus nuostolius, nes tęsiasi prekybos ginčas.
Tačiau prarasti JAV rinką bus sunku užpildyti, ir kuo ilgiau JAV laikosi tarifų, tuo blogiau tai bus programai.
Tam tikra prasme atrodo, kad „Tiktok“ yra verčiamas sulėtinti savo apsipirkimo postūmį, lygiai taip pat, kaip įgavo pagreitį, tačiau galbūt, plečiant dėmesį į kitus regionus, jis galės išlaikyti reikalus teisinga linkme.