
„Tiktok“ tikrai, tikrai nori, kad jūs nusipirktumėte daiktų programoje, todėl jame yra, atrodytų, vykstanti prekybos reklamos srautas, o dabartinis pastangų sutelktas į mažąsias įmones ir maisto pirkimo galimybes programoje, po to visą liepą vyks dar vienas pardavimo renginys.
Pirmiausia, kitą savaitę „Tiktok“ vykdys „parduotuvėje pagamintą“ reklamą, kuri bus “, kuri bus“Švęskite žmones, istorijas ir bendruomenes, skirtas išskirtiniausiems Amerikos mažoms įmonėms. “

„Tiktok“ labai nori pabrėžti savo indėlį į JAV ekonomiką ir susieti tai į platesnį apsipirkimo postūmį atrodo puiki priemonė išplėstiniam pirkinių sąmoningumo srityje.
Kaip paaiškino Tiktok:
“„ShopLocallymade“ yra dalis mūsų įsipareigojimo čempionų socialiniam poveikiui per komerciją – šį kartą įsitraukdamas į vietinių įmonių, turinčių gilias regionines šaknis, kultūrinę ir ekonominę vertę. Kampanijoje bus išskirtiniai smulkaus verslo pardavėjai iš visos JAV, kiekvienas su unikaliu ryšiu su savo bendruomene ir įrodytas sėkmės „Tiktok“ parduotuvėje įrašas. “
Pirmiausia kampanija bus sutelkta į Sietlą ir garsiąją „Pike Place Fish Market“, siekiant skatinti „Tiktok“ plėtrą į maisto produktus parduodant.
„Dabar klientai gali atrasti ir nusipirkti augantį šviežių ir šaldytų produktų asortimentą, įskaitant kepyklų gaminius, paruoštus patiekalus, sūrį ir charcuterie, mėsą ir jūros gėrybes bei gėrimus.„ Pike Place Fish Market “ – žinoma dėl savo ekspertų jūros gėrybių tvarkymo, nepamirštamų žuvų metimų, o ventiliatoriaus bazė – daugiau nei 660K+„ Tiktok “sekėjų – tampa„ Platch “, o„ Pore “ -„ Pore “ir„ Povtoke “rinka -„ Pore “. į programą “.
Aš turiu galvoje, kad nežinau, kad asmeniškai norėčiau užsisakyti jūros gėrybių ant Tiktoko, tačiau Tiktokas sako, kad tai reiškia visos šalies pastangų atkreipti dėmesį į vietinius ir regioninius maisto favoritus, „padedančias paragauti namų į namus visoje Amerikoje“.
Perėjimas prie maisto yra prasmingas, suderindamas su tuo, kaip „Tiktok“ nori išsivystyti savo apsipirkimo galimybėse, nors aš tikėjausi, kad šiuo atžvilgiu pagrindinis dėmesys bus skiriamas maisto pristatymui, o ne maisto prekėms.
Kinijoje vietinė „Tiktok“ versija jau siūlo maisto užsakymo ir pristatymo paslaugas, plėtojant jos pirkimo galimybes.

Iš esmės atrodė neišvengiama, kad „Tiktok“ pasektų pavyzdžiu, nes siekia gauti daugiau pinigų judant per savo grandines. Nors, tikėtina, yra keletas reikšmingų šviežių jūros gėrybių užsakymų pristatymo apribojimų.
Bet kokiu atveju, kampanija išryškins daugiau vietinių apsipirkimo galimybių programoje, stengdamasis paskatinti didesnį susidomėjimą, nes „Tiktok“ ir toliau verčia savo apsipirkimo galimybes daugiau vartotojų.
Kitas jo pardavimo postūmis yra labiau pažįstamoje teritorijoje, o „Tiktok“ taip pat veikia a 13 dienų „Sandors for You Days“ renginys nuo liepos 7 iki 19 dienos.
„Pirkėjai gali rasti didelį pasirinkimą iš pagrindinių namų ūkio prekės ženklų, tokių kaip „Broegeo“, iš prigimties odos priežiūros, paveldo parduotuvė, „Pacsun“, „Fenty Beauty“, „Crocs“, „Liquid IV“, „Philips“, Ir dar daugiau. Tinkami klientai gali naudoti „Venmo“ kasoje, kad išpirktų papildomą nuolaidą. “
Akcija vyks prieš „Amazon“ svarbiausių dienų pardavimą, kaip priemonė įsitvirtinti padidėjusiu pirkėjų susidomėjimu tuo laikotarpiu, o „Tiktok“ nori konkrečiai sutelkti dėmesį į tiesioginių apsipirkimo galimybes programoje.
Iš tikrųjų „Tiktok“ taip pat pradeda “.Garantuota tiesioginė kainos atitiktis„Programa, kuri pasiūlys klientams, kurie stebės pasirinktus pasiūlymus jūsų dienoms,„ Livestreams “grynųjų pinigų, skirtų skirtumui, jei jie randa mažesnę kainą, esančią ne platformoje, esančiuose rodomuose produktuose.
Tiesioginis apsipirkimas buvo dar vienas svarbus „Tiktok“ prekybos postūmio Kinijoje elementas, ir tikimasi sulaukti daugiau auditorijos dėmesio, kad būtų galima remtis savo pajamų galimybėmis.
Ir tos galimybės gali būti reikšmingos.
Kinijos „Tiktok“ versija (vadinama „Doyyin“) 2024 m. Sumažėjo 490 milijardų JAV dolerių bendrųjų prekių pardavimų (GMV), ty 30% daugiau nei per metus. Pranešama, kad „Tiktok“ 2024 m. Gavo apie 30 milijardų JAV dolerių GMV, todėl galite pamatyti, kodėl „Tiktok“ komanda vis labiau nori sutelkti dėmesį į šį elementą.
Ir nors apsipirkimas programoje dar nebuvo įsitraukęs į „Tiktok“ tokiu pačiu būdu, yra ženklų, kad „Tiktok“ vartotojai labiau domina jo apsipirkimo galimybes.
Anksčiau šiais metais „Tiktok“ pranešė apie tai „Tiktok“ parduotuvių pardavimai JAV padidėjo 120%, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, tuo tarpu Prekiniai ženklai ir kūrėjai taip pat surengė daugiau nei 8 milijonus valandų gyvų apsipirkimo sesijų JAV
Pardavimai mažiems JAV įmonėms išaugo 70% Per metus ir kartu galite pamatyti, kodėl „Tiktok“ vykdytojai vis dar yra orientuoti į dolerio ženklus, nes jie ieško daugiau būdų, kaip pastumti jos pirkinių galimybes programoje.
Belieka išsiaiškinti, ar „Tiktok“ kada nors taps „Shopping Mega-Hub“, kaip ir Kinijoje, tačiau kadangi šimtai milijardų gali būti linijoje, galite lažintis, kad „Tiktok“ padarys didelį postūmį.
Ir greitai, nes tai vis tiek gali būti uždrausta JAV