Ieškote savo „TikTok“ rinkodaros žaidimo?
Tai padės. Šiandien „TikTok“ paskelbė apie savo „TikTok Academy“ švietimo platformos atnaujinimą su daugybe naujų ir atnaujintų kursų, padėsiančių geriau suprasti savo reklaminių parinkčių programoje ypatybes ir trūkumus.
Pirmą kartą „TikTok“ savo „TikTok Academy“ platformą pristatė 2022 m., o su daugybe kursų, kurie padės tobulinti „TikTok“ pagrindus. Praėjusių metų birželį ji pristatė naujų kursų ir elementų pasirinkimą, o dabar, artėjant atostogų sezonui, dar kartą atnaujino mokymo programą su įvairiais naujais papildymais ir atnaujinimais.
Pagal „TikTok“:
“TikTok akademija, oficiali rinkodaros specialistų ir agentūrų mokymosi vieta, ką tik pakilo! Turėdami patobulintą mokymosi turinį, priglobtą visiškai naujoje sąsajoje, galite tapti „TikTok“ skelbimų ekspertu.
„TikTok“ rinkodaros ugdymo programa suskirstyta į penkis srautus, kurių kiekviename yra daug įžvalgų ir elementų.
Kursai apima visus „TikTok“ rinkodaros aspektus ir apima konkrečią įžvalgą apie „TikTok“ „kūrybinius kodus“, kurie identifikuojami kaip šeši pagrindiniai elementai, į kuriuos reikia atsižvelgti rengdami „TikTok“ informavimo metodąh.
„TikTok Academy“ teikia įžvalgų apie visus šiuos aspektus, o nemokamuose kursuose yra daug naudingų pastabų ir patarimų, kaip planuoti.
Visi kursai yra palyginti trumpi (išskyrus pradinį „TikTok pagrindų“ elementą, jie visi trunka mažiau nei valandą) ir juose yra naudingų pastabų. Ir net jei esate patyręs profesionalas, tikrai yra keletas patarimų, kurie padės patobulinti „TikTok“ rinkodaros žaidimą ir išnaudoti daugiau pastangų.
Tai tikrai verta pasižiūrėti, o jei jau žinote visus atsakymus, galėsite greičiau baigti kursus ir gauti įvairius kvalifikacijos ženklelius, rodančius, kad išmanote savo reikalus.
Čia galite peržiūrėti atnaujintą TikTok akademiją.