
Tai šiek tiek nepatogu, nors reklamuotojams laimi bet kuriuo atveju.
Šiandien kiekvienas paskelbė apie naują „Integal Ad Science“ (TAS) ir „DoubleVerify“ „Snapchat“ dėmesio matavimo elementas, kuris suteiks daugiau informacijos apie tai, kaip jūsų „Snap“ skelbimai skatina įsitraukti į programą.
Nors TAS vertina savo kaip „pirmąją rinką“, ir „DoubleVerify“ sako, kad jų yra „pirmoji tokio pobūdžio“.
Atrodo, kad visos skaitmeninės rinkodaros platformos įkvepia viena nuo kitos.
Pirmiausia, naudojant IAS „pirmosios į rinką“ dėmesio matavimo sprendimą. TAS bendradarbiauja tiek su „Snap Inc.“, tiek su „Lumen Research“ Sujunkite „Lumen“ akį, pagrįstą AD atsakymo įžvalgomis su savo AI varomais laikmenų kokybės duomenimis, kad būtų galima įvertinti SNAP skelbimų dėmesį.
Taigi, kaip akių stebėjimas veikia šiame kontekste?
Na, iš esmės tai yra dėmesio įvertinimas, suderinantis tai, kas yra ekrane su tikėtinu žiūrovo įsitraukimu.
Kaip paaiškino Lumenas:
“„Lumen“ akių stebėjimo technologija paverčia telefono ar kompiuterio internetinę kamerą į jutiklį, kuris nustato dėmesingas sekundes tūkstančiui (APM), remiantis „Lumen“ numatomu dėmesio varikliu. “
Nors tai nereiškia, kad „Lumen“ naudoja jūsų įrenginio fotoaparatą, kad stebėtų jūsų dėmesį.
Kaip tai veikia, „Lumen“ atlieka tyrimus, naudodamas dideles dalyvių grupes, kurios yra matuojamos per šį procesą, kad pamatytų, kas patraukia jų dėmesį ekranuose. Tada „Lumen“ naudoja tuos duomenis, kad suformuluotų signalo įžvalgas, kurios vėliau maitina savo nuspėjamąjį variklį, ir suprasti, ką žmonės žiūri bet kuriuo metu.

Tokie šilumos žemėlapiai yra veiksmo proceso pavyzdys, suteikiantis reklamuotojams daugiau informacijos apie tai, ką žmonės iš tikrųjų žiūri, kai jie užsiima savo veikla programoje ar internetinėje veikloje.
Taigi, iš esmės šis naujas trečiųjų šalių patikrinimo matavimas suteiks daugiau informacijos apie tai, kaip tiksliai jūsų SNAP skelbimai skatina įsitraukti, o tai gali geriau informuoti apie jūsų turinio metodą.
„DoubleVerify“ sprendimas yra beveik tas pats:
“Naujasis pasiūlymas sujungia DV keičiamų AD ekspozicijos duomenis, įskaitant pagrindines metrikas, tokias kaip matomas laikas ir ekrano bendražygis, su „Lumen Research“ „Eyes-On-On“ ekrane esančiais AD signalais, sukuriant holistinį dėmesio sprendimą, kurį galima rasti reklamuotojams, siekiantiems įvertinti savo našumą „Snapchat“ mastu. Tai yra pirmasis „Snapchat“ sprendimas, kuriame derinamas įspūdžio lygio AD ekspozicijos metrika su „Eyes-On Ecryen“ duomenimis, pateikiant precedento neturintį dėmesio lygio dėmesį į jų platformą.“
DV sako, kad jo sprendimas galės suteikti įžvalgos apie AD fokusavimą, laiką ir „dėmesio rodyklę“, kuri yra Bendras dėmesio matas apie SNAP, taip pat apima vertikalaus lyginamosios veiklos įžvalgos.
Tai gali būti dar vienas jūsų SNAP skelbimų aspektas, užtikrinant, kad optimizuojate tinkamus elementus, kad padidintumėte AD atsakymą.
Ir jei jūs rimtai žiūrite į savo „Snap“ skelbimus ar išleidžiate didelius „Snapchat“ reklamas, tai gali būti verta apsvarstyti.