
„Meta“ pradėjo naują „WhatsApp“ reklaminę kampaniją, kurioje pagrindinis dėmesys skiriamas programos privatumo elementams, apsaugant jūsų asmeninius pokalbius.
https://www.youtube.com/watch?v=-si4mes-IZ8
Kaip matote, kampanijos pranešimas yra gana paprastas: jūsų „WhatsApp“ pranešimai yra privatūs ir niekas kitas negali pasiekti šios informacijos. Net ne „WhatsApp“.
Meta tikisi remtis „WhatsApp“ impulsu, ypač JAV, kur pernai padidėjo iki 100 milijonų vartotojų. Platesnės diskusijos apie duomenų saugumą ir įvairius DM pažeidimus ar slydimus, privatumas dar kartą tapo svarbiausiu dėmesio centre, o „WhatsApp“ nori pakartoti savo atsidavimą privatumui kaip pagrindinei paslaugai.
Net jei jis priklauso meta.
Praėjusiais metais Elonas Muskas savo 250 milijonų X sekėjų pasakojo, kad jie neturėtų pasitikėti „WhatsApp“, nes „Patront Company Meta“, teigė Muskas, eksportuoja duomenis iš pranešimų platformos, skirtos tikslinei reklamai. „WhatsApp“ greitai tai ištaisė, pažymėdamas „WhatsApp“ pranešimai yra užšifruoti nuo galo iki galo, todėl įmonė jų negali pasiekti. Tačiau, kaip ir daugelyje nepagrįstų Musko teiginių, kai toks pasiūlymas buvo sustiprintas, sunku atsitraukti, kai Muskas pataria žmonėms naudoti signalą.
Nors tada Muskas taip pat pasiūlė, kad signalas turi savo „žinomus pažeidžiamumus“, o „Telegram“ generalinis direktorius Pavelas Durovas taip pat kritikavo signalą kaip saugų kanalą.
Tuo tarpu „Telegram“ įsipareigojo bendradarbiauti su valdžios institucijomis dėl būsimų informacijos prašymų, po to, kai pats Durovas buvo trumpai areštuotas praėjusiais metais už atsisakymą įvykdyti informacijos įsakymą.
Taigi informacijos saugumas buvo nuolatinis rūpestis kiekviena žinučių siuntimo programa, tačiau „WhatsApp“, savo ruožtu
Iš esmės ši kampanija pakartoja, kai „WhatsApp“ siekia pabrėžti faktą, kad, nepaisant nuolatinių prašymų dėl specialios prieigos, tai, ką jūs dalijatės „WhatsApp“, išlieka privatus, nepaisant šių įvairių pramonės problemų.
Ir tai atrodo gana efektyvu. Tai turėtų padėti sustiprinti tą pranešimą.
Kampanija vyks JAV, JK, Brazilijoje, Meksikoje ir Indijoje per televiziją, internetinis vaizdo įrašas, skaitmeninis, skaitmeninis ne namuose ir garso įrašas.