
Kaip ir Elonas kovoja su platesne reklamos pramoneX taip pat siekia padėti naudotojams visiškai išvengti skelbimų programoje, o tiems, kurie moka už X Premium+, brangiausią jos prenumeratos paketą, dabar galima naudotis visiškai be skelbimų.
Jokia reklama visada buvo dalis X Premium+ paketasbet iš tikrųjų tai nebuvo taikoma visoms vietoms, kuriose gali būti rodomi skelbimai.
Originalus elementas „be skelbimų“ buvo apibūdinta kaip:
“„Premium+“ pakopos prenumeratoriai nemato skelbimų jums skirtose ir sekančiose laiko juostose. Ši funkcija netaikoma reklamuojamam turiniui kitur X, įskaitant, bet tuo neapsiribojant, skelbimus profiliuose, skelbimus atsakymuose, skelbimus įtraukiančioje medijos peržiūros priemonėje, reklamuojamus įvykius skiltyje „Naršyti“, reklamuojamas tendencijas ir reklamuojamas paskyras, kurias reikia sekti.“
Taigi, kol „Premium+“ prenumeratoriai mokėjo už naudojimąsi be skelbimų, jie vis tiek matydavo skelbimus paieškos puslapiuose, profiliuose ir (svarbiausia) atsakymuose.
Tai aktualu X kūrėjo pajamų gavimo schemai, bet mes prie to pasieksime.
Dabar į atnaujinta formuluotė Šiam Premium+ elementui rašoma:
„Prenumeratos „Premium+“ pakopos prenumeratoriai galės mėgautis be skelbimų daugumoje X sričių, įskaitant „For You“ laiko juostą, „Sekimo laiko juostą“, įrašų atsakymus ir profilius, užtikrinant sklandesnę ir nepertraukiamą turinio patirtį.
Pastaba: „Premium+“ prenumeratoriams nebus rodomi skelbimo atsakymo skelbimai.
X atkreipia dėmesį į tai, kad „Premium+“ prenumeratoriai vis tiek gali „kartais“ matyti remiamą turinį už X standartinių skelbimų vietų. Tačiau dažniausiai be skelbimų dabar reiškia būtent tai, o tie, kurie moka daugiausiai už programos naudojimą, dabar gali pašalinti visus skelbimus.
Tai atitinka paties Musko panieka reklamaitaip pat jo platesnė misija – pašalinti X nuo skelbimų kaip pagrindinio pajamų šaltinio.
Vykdydamas pradinį Musko perėmimo planą, jis išdėstė savo ambicijas kurti 50 % X pajamų iš prenumeratų, sumažinant poreikį naudoti reklamą. Tai išspręstų X pajamų iššūkius, ilgai trunkančią kovą dėl įmonės, taip pat sumažintų poreikį nusilenkti reklamuotojų reikalavimams, susijusiems su saikingumu, kurį Muskas laiko priverstine cenzūra.
Iš tiesų, paskutinis elementas yra esmė X naujas ieškinys prieš Pasaulinis atsakingos žiniasklaidos aljansas (GARM) ir jo vyriausiasis koordinatorius Pasaulio reklamuotojų federacija (WFA)kuri, kaip teigia X, dalyvavo koordinuotame pastangoje nukreipti reklamuotojus nuo X, kad galėtų labiau kontroliuoti jos moderavimo sprendimus.
Tai, X nuomone, yra jos žodžio laisvės principų pažeidimas, todėl jis atsisako. Tačiau nepaisant rezultato, galutinis rezultatas yra toks, kad dėl švelnesnio Elono Musko požiūrio į saikingumą ir turinio, kuriuo galima dalytis programoje, daugiau reklamuotojų permąsto savo X kampanijas. Kuris matė, kaip X kenčia a daugiau nei 50 % sumažėjo pajamos iš reklamos nuo tada, kai Muskas pradėjo vadovauti įmonėje.
Štai kodėl X reikia daugiau savo vartotojų bazės, kad galėtų sumokėti už X prenumeratas.
Atrodo, kad ji vis dar turi aistringą pagrindinę vartotojų grupę, net jei „X Premium“ prenumeratos nebuvo tokios populiarios, kaip iš pradžių tikėjosi Muskas.
Nes kol X 20 mėnesių nepridėjo prie savo dienos aktyvių vartotojų skaičiaustai pranešė bendras laikas, praleistas programoje, didėja. Tai reiškia, kad daugelis jos labiausiai atsidavusių vartotojų naudojasi programa vis dažniau, o tai taip pat gali reikšti, kad jie vis labiau prisiriša prie jos, todėl gali būti, kad tam tikru etapu jie pirks prenumeratą.
Tačiau taip pat verta paminėti, kad jei daugiau žmonių imsis šios tikrosios „Premium+“ pakopos be skelbimų, tai taip pat sumažins geriausių X kūrėjų pajamų gavimo galimybes.
X kūrėjų pajamų iš skelbimų paskirstymo programa leidžia kūrėjams sumažinti pajamas iš skelbimų, atsižvelgiant į skelbimus, rodomus jų atsakymų srautuose. Taigi, kuo daugiau atsakymų kūrėjas sugeneruos su savo turiniu, tuo daugiau skelbimų bus rodoma, tačiau kiekvienas naujas asmuo, užsiregistravęs X Premium+, dabar efektyviai sumažins šių skelbimų auditoriją.
Taigi aistringiausi X vartotojai, kurie greičiausiai gauna daugiausia naudos iš sistemos, taip pat sumažintų savo grupės pajamas, mokėdami už „Premium+“. Be to, norėdami pasiekti kūrėjo pajamų paskirstymo programą, turite užsiprenumeruoti „X Premium“ – antrąją aukščiausią pakopą, o norėdami pasiekti X straipsnius, turite sumokėti už „Premium+“.
Taigi iš tikrųjų X prašo savo geriausių vartotojų susimokėti už schemą, kuri sumažins kitų geriausių vartotojų sukauptas pajamas.
Tai keista pardavimas, bet X taip pat žino, kad „YouTube Premium“ sulaukė nemažos sėkmės, daugiausia dėl to, kad ji leidžia vartotojams išvengti skelbimų.
Abejoju, kad tai bus toks pat patrauklus X, nes X skelbimai nėra tokie trikdantys. Tačiau galbūt platesnis be skelbimų pasiūlymas bus patrauklesnis. Net jei tai sumažina kūrėjus programoje.