
Įmonėms, veikiančioms keliose vietose, jūsų SEO strategijos ir verslo strategijos suderinimas yra labai svarbus siekiant sėkmės.
Nesvarbu, ar įmonė veikia pagal franšizės modelį, mažmeninės prekybos tinklą ar kelis centrus, veikiančius kaip paslaugų srities verslas, jūsų požiūris į vietinis SEO reikia pritaikyti, kad atitiktų jūsų konkrečius tikslus. Ji taip pat turi būti keičiamo dydžio ir pakankamai efektyvi, kad būtų palaikoma ir grąžinama ilgalaikė IG.
Kitas svarbus reikalavimas yra tai, kad jūsų turinio metodas būtų pakankamai naudingas naudotojams ir „Google“, kad jis viršytų indeksavimo kokybės slenkstį.
Tai reiškia peržengti standartinė geriausia vietinio SEO praktika ir sukurti vietinę SEO kampaniją, kuri tvariai skatina prekės ženklo matomumą ir konversijas.
SEO ir verslo strategijų suderinimas
Įvairios įmonės turi skirtingus tikslus.
Nors valdymo keliose vietose pagrindai yra vienodi, jūsų požiūris turi atitikti bendrą strategiją ir atitikti bendruosius verslo tikslus.
Pavyzdžiui, strategijos franšizės verslas su keliais operatoriais, teikiančiais paslaugų verslą keliuose miestuose, miestuose ir valstijose, skirsis nuo didelės parduotuvės su šimtais vietų keliose valstijose.
Sėkmės rodikliai taip pat skiriasi. Įprastai įmonės vietinių SEO kampanijų KPI priskiriami vienai iš šių kategorijų:
- Į vairuojant matomumą ir žingsnį į atskiras vietas.
- Vietinių tikslų paieškas nukreipti į internetinę parduotuvę, kad būtų galima tiesiogiai pristatyti arba ateityje bendrauti su vietinėmis parduotuvėmis.
- Dviejų aukščiau išvardytų derinys.
Priklausomai nuo to, ką įmonė laiko „sėkme“, tai labai paveiks jūsų požiūrį į vartotojų pasirinkimo architektūros kūrimą ir tai, kaip pranešate apie sėkmę.
Masinio vietinio puslapio kūrimo metodai
Bėgant metams pasikeitė mūsų požiūris į kelių sričių paslaugų puslapių apibūdinimą ir kūrimą.
Prieš dešimtmetį apibūdinome žemos kokybės versijas su mažais pakeitimais ir iš esmės tuo pačiu turiniu kaip tarpdurio puslapiaiką „Google“ perkėlė laikui bėgant nuvertėti.
Pastaraisiais metais išaugus programinio SEO arba pSEO populiarumui, šis metodas tapo populiariu priemone kuriant šiuos puslapius plačiu mastu.
Programinio turinio kūrimas vietinių paslaugų puslapiams
Įmonėms, kurios valdo šimtus ar tūkstančius vietovių, programinis arba dalinis programinis turinio kūrimas gali būti patrauklus pasirinkimas.
Programinis SEO arba pSEO leidžia generuoti didelius turinio kiekius. Šis metodas padėjo daugeliui įmonių plėstis, tačiau taip pat gali kilti problemų, jei kuriami puslapiai nesukuria pakankamai unikalaus vertės pasiūlymo, kad „Google“ galėtų investuoti išteklius.
Jei pažvelgsime į dvi įprastas svetainių architektūras vietinių paslaugų puslapiaipaprastai turime centrinį paslaugų puslapį, o tada vietinių paslaugų puslapius, arba centrinį puslapį, kuris veikia kaip vartai į lokalių paslaugų puslapius, pvz., parduotuvės ieškiklį.

Atsižvelgdami į jūsų verslo tipą, greičiausiai pasirinksite vieną struktūrą, o ne kitą, tačiau abi gali susidurti su savo iššūkiais.
Naudodami centrinę paslaugų puslapio struktūrą galite susidurti su problemomis kurdami unikalius vertės pasiūlymus ir užtikrindami, kad kiekvienas puslapis būtų pakankamai atskirtas ir viršytų „Google“ indeksavimo kokybės slenksčius.
Parduotuvės vietos nustatymo puslapio metodas gali sukelti problemų dėl „PageRank“ paskirstymo ir vidinio susiejimo su skirtingomis vietovėmis. Dauguma patogių parduotuvių vietos programų neįkelia HTML nuorodų, todėl vaizdžiai susiedama su visomis parduotuvėmis „Google“ negali nuskaityti nuorodų.
Tačiau bendra abiejų šių metodų problema yra tai, kaip dirbate, kad užfiksuotumėte „platesnes“ paieškas įvairiose vietose.
Vietinio turinio vertės pasiūlymai
Vietiniai puslapiai yra naudingiausi, kai jie geriausiai pritaikyti vietai.
Istoriškai mačiau, kaip įmonės tai daro „išpučiančios“ puslapius su papildomos informacijos apie vietovę, pvz., pastraipa ar dvi apie vietinę infrastruktūrą, mokyklas ir sporto komandas – nė viena iš jų nėra svarbi, jei bandote pritraukti žmonių. apsilankyti jūsų techninės įrangos parduotuvėje arba pasiteirauti apie jūsų apsilankymo namuose apsaugos įrengimo paslaugas.
Taip pat neužtenka tik pakeisti vietos pavadinimą URL, H1, pavadinimo žymoje ir visoje teksto kopijoje.
Kai taip nutinka, „Google“ efektyviai mato beveik pasikartojančius puslapius, kurių vertės pasiūlymas, susijęs su vartotojo užklausa, labai skiriasi.
To požymis yra tada, kai „Search Console“ puslapiai rodomi kaip neindeksuoti, o „Google“ arba nusprendžia nepaisyti vartotojo paskelbto kanoninio, arba jie įstrigo aptiktų arba patikrintų, šiuo metu neindeksuotų fazių.
Vietinių paslaugų ir vietos puslapiuose visada bus dubliavimo lygis. „Google“ su tuo viskas gerai. Vien todėl, kad kažkas pakartojama keliuose puslapiuose, nereiškia, kad tai prastos kokybės.
Vertės pasiūlymų skirtumų kūrimas
Čia aš linkęs teikti pirmenybę iš dalies programiniam požiūriui.
Programinė gali užpildyti 70 %(+) puslapio turinio; ji gali apimti jūsų paslaugų pasiūlymus, kainas ir įmonės informaciją tose konkrečiose vietose.
Likęs puslapio procentas yra rankinis, bet leidžia jums sukurti vertės pasiūlymą, palyginti su kitais puslapiais.
Tarkime, kad esate kelių valstijų kurjerių tarnyba ir turite daug maršrutų į rinką, o jūsų pagrindiniai platinimo centrai Teksase yra Ostine, San Antonijuje ir Dalase, o norite nukreipti į potencialius klientus Euless.
Paslaugos, kurias siūlote „Euless“, yra tokios pat, kaip ir klientams Pflugerville, Kyle ir Leander, todėl tos kiekvieno vietos puslapio dalys visuose bus vienodos.
Tačiau „Euless“ aptarnauja Dalaso centras, o kitus – Ostino centras – tai pirmasis jūsų turinio skirtumo taškas, kurį reikia pabrėžti.
Tada galite naudoti duomenis iš įmonės ir raktinių žodžių tyrimus, kad papildytumėte šiuos puslapius kelionės laiko duomenimis.
Klientai, ieškantys kurjerių paslaugų Euless mieste, gali ieškoti paslaugų iš Euless į Ostiną arba iš Euless į Hiustoną – taigi įtraukus tai į vietinį puslapį ir turėdamas laiko apskaičiavimą iki populiarių vietų iš paskirties vietos, parodoma vietinė specializacija ir padeda klientams geriau suprasti paslaugą ir planą.
Jūsų verslo duomenys taip pat padės nustatyti klientų tipus. Pavyzdžiui, daugelis Euless užsakytų darbo vietų gali būti skirtos universiteto studentams, išvykstantiems gyventi į miestelį, todėl tai vėlgi yra labiau lokalizuotas taikymas pagal klientų bazę, kurią galima įtraukti į puslapį.
Vidinis susiejimas
Kalbant apie vidines nuorodas, pseudo-HTML svetainių schemos gali padėti tai padaryti ir ne tik veikti kaip švarios vidinės nuorodos puslapiuose, bet ir būti naudingos vartotojams bei leidžia kurti kitus nukreipimo puslapius, taikomus apskrities ar vietovės lygiu. paieškų.
Prieš dešimt metų nekilnojamojo turto paieškos puslapyje komanda, su kuria dirbau, sukūrė puslapio struktūros modelį Apygarda > Miestas/Miestas, kartu ieškodama atitinkamų vietų nukreipimo puslapiuose.

Vizualiai tai veikė kaip labiau „rankinis“ metodas, skirtas vartotojams filtruoti iš ne vietos puslapių į savo vietines sritis.
„Google“ verslo profilio susiejimas
Kitas svarbus komponentas, kurio dažnai praleidžiama, yra tiesioginis „Google“ verslo profilių susiejimas (GBP) į atitinkamą vietos puslapį svetainėje.
Susiduriu su daugybe tarptautinių įmonių ir piliečių, kurie pateikia nuorodas į savo įmonės pagrindinį puslapį, kartais pateikdami parametrą, paryškinantį, kurį GBP vartotojas spustelėjo, tačiau tai yra ir prasta žiniatinklio architektūra, ir vartotojo pasirinkimo architektūra.
Jei vartotojas ieško paslaugos / parduotuvės XYZ, spustelėjęs svetainės nuorodą jis nenori pagrindinio puslapio ar bendros informacijos puslapio.
Kalbant apie vartotojo pasirinkimo architektūrą, iš čia vartotojas gali pereiti į kitą parduotuvę ar puslapį ir praleisti pagrindinę su juo susijusią informaciją, kuri kitu atveju galėjo paskatinti pardavimą ar užklausą.
„Google“ vietiniai algoritmai
Be pagrindinio „Google“ algoritmo ir bendresnių paieškos reitingavimo signalų, „Google“ išleido naujinius, skirtus konkrečiai vietinėms užklausoms. Du pagrindiniai yra:
- Balandėlis 2014: šiuo atnaujinimu buvo siekiama pateikti aktualesnius ir tikslesnius vietinės paieškos rezultatus, glaudžiau susiejant vietinės paieškos rezultatus su bendrais paieškos reitingavimo signalais. Vartotojo artumas (kaip signalas) taip pat sulaukė postūmio.
- Possum 2016: šiuo atnaujinimu buvo siekiama pagerinti įmonių, esančių už miesto ribų, reitingą, todėl paieškos rezultatai labiau atitinka vietovę, atsižvelgiant į naudotojo artumą prie įmonės. Taip pat buvo įdiegtas adresais pagrįstas filtravimas, siekiant išvengti pasikartojančių įmonių, kurios naudojasi tuo pačiu adresu (pvz., virtualių biurų), sąrašų.
Dėl šių naujinimų įmonėms sunkiau apsimesti, kad jos yra vietinėje rinkoje ir galbūt nesiūlo vertės pasiūlymo, atitinkančio ar tenkinančio ieškančiojo poreikius.
Anekdotiškai atrodo, kad „Google“ pirmenybę teikia įmonėms, kurios teikia išsamiausią informaciją.
Tai apima atidarymo datas, maitinimo vietoje (jei taikoma), specialias darbo valandas, verslo kategorijas, paslaugų sąrašus ir paslaugų srities bei paslaugų tipų apibrėžimą.
„Google“ verslo profilio svarba
Sekant gaires būtina, tačiau net ir tada galite nusižengti „Google“ automatinio aptikimo patikroms.
Dirbant su tarptautine programinės įrangos įmone, kuri turi kelis biurus visoje Azijoje, daugelis išnuomojamų aukštų bendruose biuruose.
Manome, kad kartais „Google“ aptinka bendrinamus adresus ir klaidingai laiko juos virtualiu biuro / netikru adresu. Possum algoritmo atnaujinimas žiūrėjo, kad sumažintų.
Kai dirbate su įmonės organizacija, kurioje yra daug fizinių vietų, požiūris į „Google“ verslo profilio valdymą gali tapti sudėtingesnis, nes bus valdomas vidinis suinteresuotųjų šalių valdymas ir suprantama, kaip GBP dera prie bendrų tikslų ir ekosistemos bei prisideda prie jų.
GBP duomenų teikimas
Priklausomai nuo jūsų tikslų, tai, kaip pranešate apie sėkmę, įvairiose kampanijose skirsis.
Naudodami „Google“ API galite pasiekti savo parodymų sąrašo lygio duomenis ir skirtingų naudotojų sąveikų suskirstymą (iš GSC veidrodinės metrikos nustatyti parodymus ir paspaudimus).

Mano nuomone, bet kuri įmonė, veikianti keliuose miestuose, apskrityse ar valstijose, turi turėti tam tikrą GBP stebėjimo ir ataskaitų matomumą, išskyrus parametruotų URL stebėjimą „Google Search Console“ ir kitose analizės platformose (darant prielaidą, kad naudojate parametrus GBP svetainės nuorodos).
Daugiau išteklių:
Teminis vaizdas: vektorius/Shutterstock