
„Looking Glass“ ketvirtadienį paskelbė, kad pradėjo tiekti porą naujų ekranų, o trečiasis į klientų namus atvyks vėliau šį mėnesį. Dabar galima įsigyti didesnius 16 ir 32 colių erdvinius ekranus. Mažesnis modelis kainuoja 4000 USD. Brukline esantis startuolis paprašius pateikia 32 colių modelio kainą.
Tačiau įdomiausias iš trijulės turi būti 299 USD kainuojantis „Looking Glass Go“. Kainos visada buvo didžiausia kliūtis patekti į įmonės holografinius ekranus. Nors gamybos apimtis ir toliau mažins vieneto sąnaudas, technologija iš esmės buvo pernelyg didelė.

„Looking Glass“ pirmą kartą šią problemą išsprendė 2020 m. pabaigoje su 399 USD kainuojančiu holografiniu skaitmeniniu nuotraukų rėmeliu. Kaip ir „Portretas“, „Go“ debiutavo kaip „Kickstarter“ kampanijos dalis. Įrenginys turi 6 colių ekraną, todėl jis yra maždaug išmaniojo telefono dydžio. Prietaisas turi sulankstomą pagrindą, kuris palaiko jį ekrano tikslais.
Bendrovė taip pat sumažino įėjimo barjerą turinio pusėje. Naudotojai gali rodyti erdvinius vaizdus naudodami savo aparatinę įrangą – šią funkciją „Apple“ įdiegė „iPhone 15 Pro“ ir „Vision Pro“ ausinėse. „Looking Glass“ taip pat siūlo programinę įrangą, kuri gali konvertuoti senesnes 2D nuotraukas į 3D prieš perkeliant jas į ekranus per „Wi-Fi“.

„Su[…] „Apple Vision Pro“ ir naujos erdvinio 3D fiksavimo telefonuose galimybės, nusprendėme, kad atėjo laikas paprastiems vartotojams skirti holografinį įrenginį be ausinių“, – „Go“ produktų svetainėje rašo „Looking Glass“.
Prieš išleidžiant „Go“, „Looking Glass“ pristatė „dešimtis tūkstančių“ ekranų. Kadangi linijos kaina dabar prasideda nuo 300 USD, bendrovė neabejotinai didins šį skaičių sparčiau, pritraukdama žmonių, kurie domėjosi technologija, bet neturėjo tūkstančių dolerių, reikalingų norint patekti į rinką.