
Nepaisant to, kad jūs asmeniškai galite jausti jį, turite pripažinti, kad užfiksuotame „Visas viešumas yra geras viešumas“ prasme, Elonas Muskas gali būti vienas iš geriausių kada nors tai padaryti.
Anksčiau mėnesį Muskas dėl bet kokios priežasties nusprendė, kad jo aljansas su JAV prezidentu Trumpu pasibaigė, dėl kurio tarp jų buvo viešas plotas, kuriame Muskas, atrodo, sudegino įvairius tiltus su Trumpu ir jo rėmėjais.
Tai atrodo blogai dėl Musko verslo interesų, nes jame buvo galima pamatyti „Tesla“ ir „SpaceX“ prarasti vertingas vyriausybės dotacijas ir sutartis, tuo tarpu tai taip pat gali rizikuoti prarasti Maga minią X, kur jie dabar skatina reikšmingą įsitraukimą.
Bet bent jau artimiausiu metu X sukasi kaip teigiamą, pabrėždamas vėlesnį veiklos padidėjimą programoje, atsirandančiu dėl „Trump-Rusk“ susprogdinimo.

Kaip matote, X teigia, kad pastebimas padidėjęs kasdienis ir mėnesinis aktyvaus vartotojo santykis, padidėjęs iki 45%, tuo tarpu per pastarąsias dvi savaites taip pat pastebėtas 8% bendro aktyvaus naudojimo padidėjimas, palyginti su pirmoji birželio savaitę („Trump/Elon Stoush“ prasidėjo pirmosios savaitės pabaigoje).
Taigi, daugiau ginčų yra naudinga verslui „X“, net jei tai ilgainiui gali būti mažiau naudinga „Musk and Co.“.
Nors dienos ir mėnesinis aktyvaus vartotojo santykis yra šiek tiek mažiau įspūdingas, palyginti su anksčiau buvusiais X naudojimo numeriais.
Kovo mėn., Kai XAI paskelbė, kad įsigys X, Muskas teigė, kad X dabar yra iki 600 milijonų aktyvių vartotojų. X ne kartą pažymėjo, kad jos kasdienis aktyviųjų vartotojų skaičius yra 250 milijonų, kur jis sėdi nuo 2022 m. Lapkričio mėn., O tai padidins X Dau/Mau santykį 41%.
Taigi padidėjimas iki 45% rodo, kad X kasdieniai veiksniai padidėjo iki maždaug 270 milijonų, remiantis šiais skaičiais.
Vis dėlto 2023 m. Kovo mėn. X teigė, kad pasiekė naują 500 milijonų MAU vartotojo etapą, tuo metu su 250 milijonų dau. Taigi X vidutinis Mau/dau santykis kurį laiką buvo 50%, o tai gali būti iki šių metų, o tai reiškia, kad 45% santykis šiame fronte iš tikrųjų yra ankstesnio naudojimo sumažėjimas.
Nors net ir padidėjimas yra geresnis. Mes nežinome čia palyginamų skaičių, nes x nepateikia reguliarių vartotojų skaičiaus atnaujinimų. Tačiau, eidamas paskutinius savo bendrus duomenis, atrodo, kad šį mėnesį šiek tiek pagerėjo aktyvaus įsitraukimas.
Palyginimui, vidutinis visų pagrindinių socialinių programų Mau/dau skaičius yra šiek tiek daugiau nei 50%, todėl X vis dar atsilieka nuo normos šioje srityje.
Ar tai tikrai svarbu?
Na, mažesniu mastu, ne. Jei jūsų tikslinė auditorija aktyviai veikia X ir jūs ketinate susisiekti su jais, tada naudoti X kaip reklaminį įrankį bus toks pat efektyvus, nesvarbu, ar tai reiškia, kad jis turi milijoną, ar 250 milijonų vartotojų.
Tačiau platesniu mastu tai yra aktualu.
Nepaisant to apeliacija.
Pridėkite prie to didėjančią „Threads“ konkursą ir trumpos formos vaizdo įrašų programas, gurkšnodamos didžiąją auditorijos dėmesį, ir X tikrai reikia didinti tas naudojimo figūras ir pridėti naujų skelbimų produktų, kad galėtų grįžti į kelią.
„Xai“ perėmimas šiek tiek palengvino pajamų naštą, nes dabar X taip pat gali panaudoti grynuosius pinigus, investuotus į Elono AI projektą, tačiau, kaip pranešama, tai taip pat greitai dega grynaisiais.
Taigi platesniu mastu svarbu, kad x augintų savo vartotojų bazę ir padidintų patrauklumą. Kuris, mano manymu, iš tikrųjų nedaro.
Bet jei Elonas gali ir toliau sakyti prieštaringai vertinamus dalykus ir atkreipti dėmesį į programą, tai padės. Nepaisant „X“ pranešimų, jos oficialūs duomenys rodo, kad X pamažu mažėja, tačiau jei jis kaskart gali ir toliau skatinti tuos skaičius, ir skatinti tai didėjant susidomėjimui, kartu padvigubindamas šiek tiek klaidinantį faktą, kad tai yra „Nr.