
Kaip jūs, be abejo, žinote, šiuo metu „Meta“ ginasi nuo FPK antimonopolinės bylos, dėl kurios meta generalinis direktorius Markas Zuckerbergas susiduria su keliomis dienomis apklausti federaliniame teisme, kalbant apie bendrovės įsigijimą „Instagram“ ir „WhatsApp“, ir tai yra motyvacija perkant potencialias konkuruojančias programas.
Ir dauguma to, kas pasidalinta, yra informacija, kurią jau žinojome: „Meta“ įsigijo „Instagram“, nes ji matė galimybę išplėsti programą; Meta bandė įsigyti „Snapchat“ dar 2013 m. (Ir vėl 2016 m.); „Tiktok“ tapo rimta grėsmė bendram meta verslui.
Visa tai yra dalykai, kurie kurį laiką buvo viešai aptarti, ir apskritai sunku suprasti, kaip FPK galės pateikti atvejį, kad meta turi socialinės žiniasklaidos ir platesnės skaitmeninės rinkodaros erdvės monopoliją, atsižvelgiant į pagrindinių konkurentų verslo apimtį.
Tačiau taip pat buvo keletas pastabų, kurios yra susijusios su platesnėmis tendencijomis, ir supratimas, kaip keliauja meta verslas.
Pavyzdžiui, „Zuckerberg“ prisipažino, kad „Facebook“ pralaimi kitoms programoms pagal laiką.
Kaip praneša informacija:
“„Facebook“ ir „Instagram“ dalis laiko, kurį žmonės praleidžia socialinės žiniasklaidos programoms, „prasmingai sumažėjo“, trečiadienį liudijo „Meta“ platformų generalinis direktorius Markas Zuckerbergas, sakydamas, kad tai sakydavo „Daug sąveikos“, kurią žmonės tiesiogiai su savo draugais perėjo prie pranešimų programų. “
Pastaroji dalis čia nėra nieko naujo, nes mes gana plačiai apžvelgėme platesnį perėjimą prie pranešimų.
Tačiau pripažinimas, kad laikas, praleistas „Facebook“ ir IG, mažėja, yra reikšmingas pastaba dėl elemento, kurio „Meta“ paprastai vengė diskutuoti.
Tą dieną „Meta“ reguliariai dalijosi naujiniais apie tai, kiek laiko vartotojai išleido savo programose, ataskaitas, pavyzdžiui, 2016 m. išleido daugiau nei Vidutiniškai 50 minučių per dienąnaudojant „Facebook“, „Instagram“ ir „Messenger“.
Bet po šio atnaujinimo „Meta“ nustojo pranešti šias skaičius. Tai greičiausiai rodo, kad nuo to laiko jo programose praleista laikas nuo šiol reikšmingai nepadidėjo.
Tai nereiškia, kad „Facebook“ ar IG nėra populiarūs, nes abu turi milijardus vartotojų, tačiau laikui bėgant, anekdotai ir, remiantis išoriniais tyrimais, rodikliai rodo, kad žmonės kiekvienoje programoje praleidžia daug mažiau laiko, o „Tiktok“ naudojimas ir toliau auga.
Remiantis šių metų pradžioje paskelbta ataskaita „Guggenheim Partners“, naudodamiesi „Apptoptia“ duomenimis, amerikiečių „Tiktok“ vartotojai dabar praleidžia vidutiniškai 108 minutes per dieną programoje, o „Facebook“ vartotojai aktyvūs vidutiniškai 63 minutes per dieną. „Instagram“ tai iki 48 minučių.
Čia vis dar atrodo aukštos skaičiai, atsižvelgiant į šių programų vartotojų kiekį. Vidutiniškai pasiskirsto žmonėms, kurie tik prisijungia tikrinant žmonių gimtadienius, ir tuos, kurie be galo slinko per programą. Tačiau, kaip lyginamąją priemonę, šie duomenys rodo, kad dabar žmonės praleidžia beveik dvigubai daugiau laiko, kai tik „Tiktok“ yra „Facebook“.
Ir tai buvo po to, kai „Facebook“ per pastaruosius porą metų padidėjo naudojimas, nes į vartotojų kanalus jis švirkščiamas vis daugiau AI rekomenduojamų ritinių.
„Meta“ nesidalijo jokiais konkrečiais numeriais, tačiau įdomu pastebėti, kad čia Zuckerbergo pareiškimas, kad abi programos matė „prasmingą“ bendrą įsitraukimą.
Kitas „Zuckerberg“ parodymų pastebėjimas yra tas, kad jis kažkada pasiūlė, kad jie galėtų ištrinti visų vartotojų socialinius grafikus, kad galėtų atgaivinti „Facebook“ įsitraukimą.
Kuris iš tikrųjų turi tam tikrą prasmę. Laikui bėgant, žmonių socialiniai grafikai tapo tokie netvarkingi, nes jie sekė kiekvieną prekės ženklo puslapį, kiekvieną gerbėjų profilį, jie priėmė draugų prašymus iš visų, su kuriais jie lankė mokyklą ar su jais dirbo, nesvarbu, ar jie nori apie juos išgirsti, ar ne.
Atnaujinimas iš tikrųjų galėtų pagerinti jūsų pranešimų svarbą ir platformos algoritmus, todėl tai būtų dar patrauklesnė patirtis judant į priekį.
Meta akivaizdžiai nesigilino į šią idėją, tačiau su Zuckerbergu kalbant apie vėlyvą „OG Facebook“ grįžtamąjį grįžimą, man įdomu, ar tai gali būti kažkas, ką verta peržiūrėti.
Kaip pažymėta, FPK ir Meta byla šiuo metu nagrinėjama federaliniame teisme ir gali tęsti iki dviejų mėnesių. Ir šiuo metu, remiantis viešai bendrais įrodymais, atrodo mažai tikėtina, kad rezultatas pasibaigs „Meta“ ir privers jį parduoti IG ir WhatsApp.