Jeffas Bezosas finansuoja slaptą EV startuolį, įsikūrusį Mičigane, pavadinimu „Slate Auto“, kuris galėtų pradėti gamybą iškart kitais metais, remiantis keliais šaltiniais ir dokumentais, kurie susieja milijardieriaus šeimos biurą su startuoliu.
Šiferis, įsišaknijęs kitoje „Bezos“ sujungtoje bendrovėje „Re: Build Gamyba“, nuo pat įkūrimo 2022 m. Veikia tyliai. Bendrovė pasamdė šimtus darbuotojų, būdama slaptoje-iš kurių daugelis yra iš „Ford“, „General Motors“, „Stellantis“ ir „Harley-Davidson“.
Tai taip pat pritraukė kelis kitus turtingus asmenis, įskaitant Marką Walterį, kontroliuojantį „La Dodgers“ savininką ir „Guggenheim Partners“ generalinį direktorių, ir Thomas Tull, kuris yra pagrindinis „Re: Build“ gamybos investuotojas, remiantis dokumentais, gautais iš Delavero korporacijų skyriaus.
„Slate Auto“ siekia didelio tikslo: įperkamą dviejų vietų elektrinį pikapą už maždaug 25 000 USD, duomenimis, du šaltiniai, kuriems buvo suteiktas anonimiškumas, kalbėti apie bendrovės vidines diskusijas. Pasak „The People“, bendrovės viduje esantys įmonės viduje paminėjo „Ford Model T“ arba „Volkswagen Beetle“.
Tai sukūrė didelę karo krūtinę, tarnaudama tam tikslui.
Remiantis vieša paraiška, bendrovė tyliai surinko mažiausiai 111 mln. USD per A serijos turą 2023 m. Dalyvavo Bezosas, o Melinda Lewison, asmens, kuris valdo savo šeimos biurą, yra nurodyta kaip dokumentų lentelės direktorė, pateikta valstybėms ir federalinei vyriausybei. Paraiškoje pateikiama 16 žmonių, investuotų į tą turą; Neaišku, kiek „Bezos“ įdėta į įmonę.
„Slate“ darbuotojams sakė, kad praėjusių metų pabaigoje jis uždarė B seriją, rodo keli šaltiniai, susipažinę su jo finansavimu. Ji dar nepateikė jokių dokumentų apie raundą Vertybinių popierių ir biržos komisijai. Delavero dokumentai rodo, kad jis įgaliojo beveik 500 milijonų B serijos akcijų, kurių kaina yra 2,37 USD už akciją. (Slate taip pat per pastaruosius metus leido daugiau nei 400 milijonų paprastųjų akcijų, nors paraiškose kainos nebuvo nurodytos.)
Delavero dokumentuose taip pat išvardijami Walteris ir Tullas kaip naujos valdybos nariai, siūlantys abu investuoti į „Slate“ B serijos raundą. Neseniai jie sudarė 40 milijardų dolerių kontroliuojančiąją bendrovę, kad galėtų investuoti. Nepavyko susisiekti su Walteriu ir Tullu.
Slate tikisi gaminti savo transporto priemonę, kai tik 2026 m. Pabaigoje gamybos įstaigoje, esančioje netoli Indianapolio, Indianos, pagal darbo sąrašus, valstijos lobizmo įrašus ir 2024 m. Interviu su vykdomuoju pirmininku Rodney Copesu. Ne iš karto aišku, ar „Slate“ įsigijo esamą gamyklą, ar planuoja pastatyti jį nuo nulio.
„Candestine“ projektas formuojasi sudėtingu metu elektrinėms transporto priemonėms.
Kartą išaiškinantis sektoriaus augimas atvėso, ir keli startuoliai, skirti EV statyboms, pateikė bankroto bylą. Tie, kurie išgyveno, pavyzdžiui, „Rivian“ ir „Lucid Motors“, tai padarė sudegindami milijardus dolerių.
Šiferis planuoja papildyti mažą savo pigių sunkvežimių maržą, sukurdamas aksesuarų ir drabužių liniją, kurią savininkai gali naudoti savo transporto priemonėms pritaikyti, remiantis šaltiniais ir įvairiais darbo sąrašais. Savo vykdomosios valdžios gretas jis užpildė buvusiais „Harley-Davidson“ ir „Stellantis“ darbuotojais-dviem įmonėmis, kurios istoriškai pasinėrė į tokio tipo pagalbinius verslus (pirmosios su drabužiais, o antrosios-su „Mopar“ dalimis ir aksesuarais).
Šalys yra Troy, Mičigano valstijoje, o startuoliai taip pat parodė investuotojams koncepcinę transporto priemonės įrodymą, kuris nėra aprašytas dizaino studijoje. Ji buvo nukreipta į didelę grynosios vertės asmenis ir laikė griežtą dangtį dėl savo lėšų rinkimo proceso.
Bendrovė ir keli žmonės, prisijungę prie „Slate“, „Re: Build Gamybos“ ir „Bezos“ šeimos biuro, neatsakė į pakartotinius prašymus komentuoti šią istoriją. „TechCrunch“ taip pat tiesiogiai susisiekė su „Bezos“ ir negavo atsakymo.
Giliai „Amazon“ ryšiai
Šiferis šaudomas naudojant „Amazon DNR“.
Remiantis jo įmonės tinklalapyje, šalia „Bezos“ šeimos biuro, „Slate“ A serija įtraukė buvusio „Amazon“ vykdomojo Diego Piacenttini finansavimą.
Iš pradžių šiferis buvo sukurtas kaip projektas, pavadintas „Re: Car“ 2022 m. Pradžioje „Re: Build Gamyba“, vidaus gamybos inkubatorius, kurį kartu įkūrė buvęs „Amazon Consumer“ generalinis direktorius Jeffas Wilke'as ir jo MIT lyderiai „Global Operations“ klasės draugui Miles Arnone. Keli ilgamečiai „Amazon“ vadovai, įskaitant Wei Gao, kuris buvo geriausias „Bezos“ viceprezidentas ir techninis patarėjas, dabar yra „Re: Build Gamyba“.
„Slate“ skaitmeninės, elektroninės komercijos ir automobilių patirtis yra „Amazon Expats“. Net originaliame „Slate“ pavadinime yra „Re:“ priešdėlis „Amazon“ renginiams, tokiems kaip „Re: Mars Robotics“ ir „AI“ konferencija, arba kasmetinė „Re: Suras“ susirinkimas AWS.
Bezosas per daugelį metų investavo į daugiau nei 30 kompanijų per savo šeimos biurą, paliesdamas AI (pasipiktinimo), robotikos (paveikslo), gynybos (Anduril) ir net mobilumo („Uber“) pasaulius. Šiferis yra viena iš tiesioginių investicijų, kurias jis padarė elektrinių transporto priemonių pasaulyje už santykių ribų, kurias „Amazon“ turi su Rivianu.
Vis dėlto jo investicijos iš esmės buvo būtent tai. Žmonės, susipažinę su įmonės vidiniu darbu, teigė „TechCrunch“, kad jis nebuvo matomas aplink Slate Mičigano ar Los Andželo biurus.
Tendencija
Beveik visi „EV“ startuoliai, kurie atėjo (ir praėjo) per pastarąjį dešimtmetį, tam tikru būdu bandė atkartoti „Tesla“ požiūrį. Jie suprojektavo savo pirmąsias transporto priemones kaip aukščiausios klasės pasiūlą, kad galėtų parduoti mažiau automobilių už daugiau pinigų. Galų gale, didėjant prekės ženklo žinomumui, šios įmonės pereina į didesnę apimtį, pigesnės EV, sukuriančios mažesnes maržas.
Šiferis tai apverčia, eidamas po to, ko tikisi, bus pirkėjo „pirmasis automobilis“, teigia žmonės, kurie kalbėjo su „TechCrunch“.
Idėja yra parduoti sunkvežimį už maždaug 25 000 USD kainą, o savininkai laikui bėgant suasmenina arba atnaujina automobilį, nes jie gali sau leisti.
Kovo pabaigoje „Slate“ pateikė frazės prekės ženklą: „Mes jį pastatėme. Jūs tai padarote“. Yra ilgas prekių ir paslaugų, kurias ji galėtų padengti, sąrašas, įskaitant viską nuo jungiklių ir garsiakalbių iki USB prievadų ir PET diržų.
Kita informacija gali būti surinkta iš daugelio darbo sąrašų, kuriuos „Slate“ paskelbė per pastaruosius dvejus metus.
Vienas, paskelbtas 2024 m., Užuomina, kad įmonė pavadins klientų pritaikymo procesą „Slate University“. Iš pradžių sąrašas buvo pavadintas „Universiteto vadovu“ ir buvo pervadintas į „Klientų švietimo remonto ir priežiūros vadovą“, prieš pradedant startuolią nustojus priimti programas.
„Mes siekiame entuziastingo, patyrusio Slate universiteto lyderio, kuris galėtų kurti ir vadovauti mūsų žaidimui keičiančiam požiūriui į atvirojo kodo turinį, kad klientai galėtų sustiprinti jų nuosavybės patirtį“,-rašoma sąraše. „Kaip lyderis, jūs skatinsite strategiją ir ekosistemų plėtrą, skirtą švietimo turiniui ir pristatymui šiferio pirkėjams, klientams, technikams ir partneriams.“
Kitas „pagrindinio produkto vadovo, aksesuarų“ darbo sąrašas paaiškina, kad šiferis yra „tyrinėjant galimybes elektros mobilumo erdvėje ir kuria nemokamus priedus, drabužius ir prekes.“ Taip pat minima, kad asmuo prižiūrėtų „naudingumo dalių“ ir „gyvenimo būdo ir personalizavimo aksesuarų“ plėtrą.
Šis požiūris-mažos maržos gamybos verslo subsidijavimas su didesnės maržos aksesuarais-yra tas, kurį naudoja automobilių gamintojai, įskaitant „Harley-Davidson“ su drabužių padaliniu ir džipų gamintoju „Stellantis“ su savo „Mopar“ dalimis ir paslaugų skyriumi.
Nenuostabu, kad „Slate“ jau traukia abiejų bendrovių patirtį, nes ji sukuria savo komandą.
„Startup“ vykdomasis pirmininkas yra Rodney Copesas, praleidęs 20 metų „Harley-Davidson“. Vyriausiasis finansininkas Ryanas Greenas beveik dešimtmetį praleido motociklų gamintojo finansinėje pusėje. („Copes“ ir „Green“ taip pat turėjo „Rivian“.
Šiferis, matyt, planuoja įsigyti savo aukštos įtampos akumuliatorių paketą, elektrinius variklius ir kitas susijusius technologijas iš išorinių tiekėjų, remiantis vienu darbo sąrašu. Remiantis kitu „Windhield“ valytuvų projektavimo/išleidimo inžinieriaus sąrašą, pradedantysis yra „iššūkis transporto priemonės dizaino status quo“. Paskelbęs buhalterio vaidmenį sako, kad pasamdytas asmuo turėtų padėti įgyvendinti „būtinas sistemas, kad būtų valstybinė įmonė“.
Pagal kitą vaidmenį, bet kuris būsimas PR ir komunikacijos vadovas: „Turi mylėti automobilius! Jūs visą dieną galvosite apie automobilius kiekvieną dieną, ir tai yra smagiausia, kai mėgstate automobilius“.
Neraskite įkūrėjo
Kitas būdas, atrodo, kad šiferis yra kitų „EV“ startuolių tendencija, yra tas, kad jis neturi įkūrėjo, einančio generalinio direktoriaus pareigas.
Anot šaltinių, kurie kalbėjo „TechCrunch“, „Arnone“ yra laikomas „Slate“ įkūrėju, tačiau jo kasdienis darbas yra „Re: Build Gamybos“ generalinio direktoriaus pareigas.
Vietoj to, „Slate“ generalinė direktorė yra Christine Barman, ilgametė „Chrysler“ veteranė. Iš pradžių ji pateko į automobilių pramonę per stažuotę „General Motors“ po to, kai lankė Purdue universitetą, rašoma 2023 m. Interviu.
Tada, pasak jos „LinkedIn“ profilio, ji praleido daugiau nei 20 metų „Chrysler“, prižiūrėdama „Chrysler 300“, „Dodge Charger“ ir „Jeep Cherokee“ transporto priemonių linijos programą. Galiausiai Barmanas tapo „Fiat Chrysler“ elektros ir elektronikos viceprezidentu, kur ji vadovavo automobilių gamintojui „Android Automotive“ integracijai ir praleido laiką dirbdamas bendrovės bendradarbiavime su „Waymo“, prieš išeidamas iš įmonės 2017 m.
Barmanas praleido paskutinį dešimtmetį paskelbdamas internete, kaip ir daugelis jos „EV“ startuolių generalinio direktoriaus bendraamžių. Vietoj to, prieš pradėdama 2022 m., Ji dažniausiai pataria įmonėms apie kylančias technologijas ir mokymo inžineriją, o tuo metu buvo besiformuojantis EV projektas „Re: Build Gamyba“.
Barmanas neatsakė į prašymą komentuoti.
Prie šios ataskaitos prisidėjo Kirstenas Korosecas.