
Indijos maisto pristatymo milžinė „Zomato“ įsigijo finansinių paslaugų įmonės „Paytm“ pramogų bilietų pardavimo verslą už 244,1 mln.
Įsigijimas, vienas didžiausių susijungimų ir įsigijimų sandorių tarp naujojo amžiaus Indijos technologijų įmonių, apima „Paytm“ filmų, sporto ir renginių bilietų pardavimo paslaugas. Kaip dalis sandorio, Paytm pavyzdinė programa ir toliau priglobs šiuos pasiūlymus iki 12 mėnesių, sakė Paytm vertybinių popierių biržoje.
Įsigijimas sutampa su puikiais Zomato akcijų rinkos verte, o akcijos šiais metais pakilo daugiau nei 100%, nes maisto pristatymo milžinės greitos prekybos verslas vis labiau įsiveržia į Indiją. Finansų maklerio įmonė UBS šią savaitę pranešė, kad dabar ji vertina „Blinkit“, „Zomato“ greitosios prekybos paslaugą, 15,4 mlrd.
„Bank of America“ analitikai teigė, kad įsigijimas taip pat atitinka platesnę „Zomato“ strategiją diversifikuoti savo paslaugas. Šis žingsnis gali gerokai sustiprinti Zomato ambicijas tapti vieno langelio vieta, kur galima valgyti ir pramogauti, rašoma jų pranešime.
Tuo tarpu „Paytm“ sutelkė savo pastangas į pagrindines „fintech“ operacijas, didėjant reguliavimo kontrolei. Bendrovės bilietų pardavimo skyrius, kuris buvo sukurtas įsigijus Insider.in ir TicketNew, pastarąjį ketvirtį prisidėjo apie 9% bendrų Paytm pajamų. „Paytm“ įsigijo „Insider.in“ ir „TicketNew“ už maždaug 32 mln.
„Paytm žingsnis parduoti pramogų bilietų pardavimo verslą pabrėžia jos pagrindinį dėmesį mokėjimams ir finansinių paslaugų platinimui“, – sakė Paytm vertybinių popierių biržoje.
Tai besivystanti istorija. Dar reikia sekti.