Ar kada nors įsigijote ką nors pagal skelbimą socialiniuose tinkluose, ko jums nereikėjo arba tikrai net norėjote?
Akivaizdu, kad tai yra gana įprasta, remiantis neseniai „WalletHub“ atlikta apklausa, kuri parodė, kad 74 % respondentų iš tiesų pirko iš socialinių tinklų ką nors, ko jiems nereikėjo, o 63 % apgailestavo dėl pirkimo.
Turiu omenyje, kad dalis to taip pat yra susijusi su sukčiavimu (18%), kurių vis dar gausu daugelyje socialinių programų. Matote prekės skelbimą, svetainė atrodo teisėta, bet po savaitės supranti, kad užsakymas vis dar neapdorotas.
Tai gali būti rizikinga, ir tai yra dalis priežasčių, kodėl socialinė komercija niekada neprigijo, bent jau Vakarų šalyse. Nors įdomu pastebėti apgailestavimą dėl pirkimo, susijusių su socialine žiniasklaida, ir apsvarstyti, ką tai reiškia bendrai vartotojų patirčiai.
Peržiūrėkite toliau pateiktą infografiką (sukurtą Visual Capitalist), kad gautumėte daugiau įžvalgų, pagrįstų WalletHub apklausa.