Atostogų sezono planavimo tendencijos bėgant metams pasikeitė, o skirtingi prekių ženklai „atostogas“ apibrėžia skirtingai.
Mažmenininkai nori gauti kuo daugiau atostogų iš atostogų. Tačiau atostogos susiduria su iššūkiais, nes vartotojai tampa atrankesni ir kai kuriose kategorijose išleidžia mažiau.
2008 m. dirbau su kampanija „100 dienų atostogų“, skirtoje „Geresni namai ir sodai“. Jis prasidėjo mėnesį prieš Heloviną ir tęsėsi iki Naujųjų metų.
Šiomis dienomis Helovino kostiumus, saldainius ir dekoracijas parduotuvėse galite pamatyti jau likus kelioms savaitėms iki Darbo dienos. Taigi, laivas išplaukė, kai reikia planuoti artėjančias šventes.
Atostogų pratęsimas, jų suliejimas ir naujų pardavimo galimybių sukūrimas suformavo vartotojų elgseną ir tai, kaip prekės ženklai artėja prie ilgo, audringo atostogų sezono. Sezonas šiais metais trumpesnis, todėl prekės ženklai turi spaudimą veikti.
Skaitmeninės rinkodaros specialistai dabar turi pereiti prie naujų vartotojų elgesio pokyčių, ruošdamiesi šių metų šventėms. Šios septynios tendencijos turės didelį poveikį:
- Palyginti su praėjusiais metais, šį lapkritį Padėkos diena ypač vėluoja, todėl nuo „Cyber 5“ – penkių dienų apsipirkimo laikotarpio, trunkančio nuo Padėkos dienos iki „Kibernetinio pirmadienio“ – iki metų pabaigos, į kurią įeina Kalėdos, Chanuka, Kwanzaa ir Naujųjų metų išvakarės.
- Nepaisant to, kad kai kurie mažmenininkai tikisi, kad vartotojai ir toliau ribos savo išlaidas antrąjį metų pusmetį, EMARKETER prognozuoja, kad bendras mažmeninės prekybos atostogų metu pardavimas šiemet padidės 4,8 %, palyginti su 3,9 % augimo tempu, kuris buvo 2023 m.
- Skaitmeniniai pirkėjai šį švenčių sezoną daugiausiai pinigų skirs madai (įskaitant drabužius, avalynę ir aksesuarus), tačiau kompiuteriai ir buitinė elektronika ir toliau atsiliks dar vienerius metus, nes vartotojai jaučiasi mažiau skubūs pakeisti šias prekes po pandemijos bangos. , pagal EMARKETER.
- Remiantis EMARKETER tyrimu, tikimasi, kad 2024 m. JAV vartotojai vidutiniškai praleis dvi valandas ir 15 minučių žiūrėdami prijungtą televizorių (CTV). O perkami STV skelbimai supaprastina šventinių pirkėjų pirkimų procesą tiesiai iš žiūrimos žiniasklaidos.
- Pasak EMARKETER, šį atostogų sezoną STV reklamuotojai taip pat gali pasiekti 206,3 mln. antrojo ekrano naudotojų, kurie per televizorių atranda prekės ženklus ir produktus, o vėliau naudojasi savo telefonais norėdami sužinoti daugiau arba pirkti.
- Šiais metais vartotojai yra išrankesni atostogų išlaidoms. Daugiau nei 60 % amerikiečių teigia, kad negali sau leisti nusipirkti netinkamo pirkinio, o tai gali paaiškinti, kodėl trečdalis vartotojų jau pradėjo apsipirkti per šventes, o tai yra reikšmingas padidėjimas, palyginti su praėjusiais metais, rodo Google/Ipsos tyrimas.
- Remiantis kitu „Google“ / „Ipsos“ tyrimu, 60 % JAV vartotojų visiškai atsisakė pirkimo, kai juos pribloškė per daug pasirinkimų arba per daug informacijos.
Kaip STV dera į skaitmeninę rinkodarą atostogų sezono metu Interviu su Mattu Voda
Norėdamas gerai perskaityti, kaip STV dera į skaitmeninės rinkodaros derinį artėjančių švenčių laikotarpiu, paklausiau Matto Vodos, OptiMine generalinio direktoriaus, jo minčių.
Jis yra rinkodaros ekspertas, konsultuojantis kai kuriuos didžiausius pasaulyje prekių ženklus, pvz., Amazon, Ring, Best Buy, Domino's, JCPenney, TheRealReal ir kitus prekės ženklus apie kelių kanalų rinkodaros poveikį, įvertindamas skaitmeninės ir tradicinės rinkodaros kanalus iki atskirų skelbimų ir kampanijų. .
Štai mano klausimai ir Vodos atsakymai:
Gregas Jarboe: Kaip planuojate pereiti trumpesnį atostogų apsipirkimo sezoną?
Mattas Voda: „OptiMine“ klientai naudojasi mūsų scenarijų planavimo galimybėmis, kad vykdytų modeliavimą naudodami trumpesnį atostogų sezoną ir ieško geriausių būdų, kaip padidinti pardavimą. Tai gali reikšti, kad kampanijas reikia pradėti anksčiau arba greičiau pereiti prie didesnio intensyvumo arba netgi vykdyti daugiau paskutinės minutės kampanijų pirkėjams, kurie laukia iki paskutinės minutės.
Jarboe: Ar tikitės, kad pardavimai per šventes šiais metais padidės, sumažės ar į šoną?
Voda: Mažmeninė prekyba pastaruoju metu išaugo, nors prognozės rodo priešingai, todėl šiais metais tai ypač sunku numatyti. Be to, mažmenininkai, turintys judresnį rinkodaros vertinimą, gali greičiau sužinoti apie našumą ir koreguoti investicijas bei greičiau derintis dinamiškesnėje vartotojų aplinkoje, todėl šie mažmenininkai dirbs geriau.
Jarboe: kokios, jūsų manymu, mažmeninės prekybos kategorijos bus atspariausios 2024 m.?
Voda: bus laimėjusių ir pralaimėjusių kategorijų, tačiau geriausi mažmenininkai pažangias klientų žinias derins su rinkodaros matavimais, kurie informuos, kurie rinkodaros metodai geriausiai tinka pagrindiniams vartotojų segmentams, kad jie galėtų įveikti šiuos iššūkius.
Jarboe: kaip CTV tinka jūsų skaitmeninės rinkodaros rinkiniui šį atostogų sezoną?
Voda: Prekiniai ženklai naudoja STV, kai jiems reikia geresnių taikymo parinkčių nei gali pasiūlyti linijinė televizija, o STV šiuo atžvilgiu veikia kaip skaitmeninis vaizdo įrašas. Linijos tarp televizoriaus ir skaitmeninio vaizdo greitai susilieja.
Jarboe: ar kuri nors iš jūsų atostogų kampanijų pritrauks antrojo ekrano naudotojus?
Voda: sėkmingi mažmenininkai supranta medijos sąveiką visame kanale ir turi tinkamus matavimus, kad nustatytų optimaliausią investicijų derinį visuose kanaluose. Dabar tai yra stalo statymai.
Jarboe: Ar socialinis vaizdo įrašas gali pakeisti išrankesnių pirkėjų širdis, mintis ir veiksmus?
Voda: Taip, tikrai. „OptiMine“ indeksas, kuris yra daugelio geriausių pasaulio prekių ženklų veiklos etalonas, rodo, kad vaizdo įrašai per socialinius tinklus gali būti itin efektyvi investicijų sritis, ypač pritraukiant naujų klientų.
Jarboe: Kaip suteikti vartotojams reikalingą informaciją, jų neapkraunant?
Voda: Kūrybiškumas yra vienas iš svarbiausių sėkmingų kampanijų aspektų ir net tobulėjant dirbtiniam intelektui žmogaus kūrybinis talentas tikrai vertas investicijų ir gali turėti įtakos.
Kūrybiškai prisitaikykite prie vartotojų tendencijų
Skaitmeninės rinkodaros specialistai turi būti kūrybingi ir veržlūs, kad artėjančio švenčių sezono metu pastebėtų reikšmingus septynių tendencijų pokyčius.
Prijungta televizija gali atlikti svarbų vaidmenį pasiekiant vartotojus. Siūlydamas supaprastintą naudotojo patirtį, STV gali palengvinti geresnę prekių ženklų ir vartotojų sąveiką ir padėti padidinti pardavimą.
Bus svarbu atkreipti dėmesį į žiniasklaidos derinį. Stebėkite, kaip skirtingi kanalai sąveikauja vienas su kitu ir kaip jie veikia atskirai.
Investuokite į kūrybinius žmogaus talentus, kad sukurtumėte reikiamus pranešimus tinkamiems kanalams, kad pasiektų naujus ir jau įsitraukusius vartotojus. Optimizavimas siekiant naujų patirčių, pvz., leisti vartotojams pirkti tiesiogiai skelbimuose, pateikiamuose STV arba socialinėje žiniasklaidoje, gali būti labai svarbus norint padidinti el. prekybos pardavimą šį atostogų sezoną.
Taip, tai sunku. Tačiau, kaip Jimmy Duganas (Tomas Hanksas) pasakoja Dottie Hinson (Geena Davis) Savo lyga (1992),
„Turėtų būti sunku. Jei nebūtų sunku, visi tai padarytų. Sunkus… yra tai, kas daro jį puiku.
Visa aukščiau pateikta statistika paimta iš EMARKETER ataskaitos, jei nenurodyta kitaip.
Daugiau išteklių:
Teminis vaizdas: Stock-Asso/Shutterstock