
„Google“ darbuotojai Danielis Waisbergas ir Omri Weismanas dalijasi trimis patarimais, kaip pagerinti tiek internetinės, tiek neprisijungusios rinkodaros strategijas. Jie paaiškina, kaip panaudoti „Google Trends“ paieškos duomenis, kad būtų galima priimti geresnius sprendimus dėl produktų, optimizuoti strategijas, suprasti vartotojų elgseną ir sutelkti rinkodaros pastangas siekiant didesnės IG.
„Google“ siūlo tris patarimus:
- Kaip palyginti su konkurentais
- Prekės ženklo žinomumo analizė
- Gaminių paklausos prognozavimas
Kaip palyginti su konkurentais
„Google“ darbuotojas Danielis Waisbergas parodė, kad vienas iš būdų tirti konkurentus yra tiesioginis jūsų įmonės ir konkurentų paieškos terminų palyginimas, viename „Google Trends“ skydelyje įvedant savo įmonės pavadinimą arba domeno pavadinimą, o kitame – konkurento pavadinimą. . Jis siūlo pasirinkti temą iš išskleidžiamojo meniu „Kategorijos“, kuri leis tiksliau segmentuoti naudotojo ketinimus, kai vartotojas ieško rezultatų konkrečioje nišoje ar temoje. Waisbergas komentuoja, kad galima nesirinkti kategorijos, jei jos nėra.
Nors jis to nemini, yra papildomas būdas segmentuoti vartotojus pagal paieškos tipą (žiniatinklio paieška, vaizdų paieška, „Google“ apsipirkimas ir „YouTube“ paieška). Tai galima parinktis, kuri gali padėti pamatyti, kaip žmonės ieško (vaizdų, vaizdo įrašų ir kt.), palyginti su konkurentais.
1 veiksmas: pasirinkite kategoriją
„Google Trends“ rodo tendencijų liniją, rodančią, kaip dažnai vartotojai ieško abiejų įmonių pavadinimų. Tendencijos linija rodo, ar įmonė laikui bėgant auga, ar ji patiria mažėjimo trajektoriją, ar klientų paklausa yra pastovi. Spygliai gali būti sezoniškumo įrodymas, tačiau staigūs šuoliai gali būti rinkodaros pastangų ar reklamos pasiteisinimo ženklas.
Waisberg ragina vartotojus slinkti žemyn, kad patikrintų paieškos tendencijas pagal subregioną, metropoliteno zonas ir miestus. Nors Waisbergas siūlo tai būdas nustatyti parduotuvės atidarymo paklausą, aš naudoju informaciją geografinėms vietovėms, kuriose paklausa didesnė, ir sutelkti internetinės rinkodaros pastangas ten, kad padidintų IG. Tai galima padaryti kuriant saitus, PPC, el. paštą, kad ir kokį metodą pasirinktumėte.
2 veiksmas: išanalizuokite subregionus
Danielis Waisbergas pradeda savo paaiškinimą 03:11 minutę:
„Žiūrėdami į rezultatus matote, kaip laikui bėgant jūsų konkurentui sekasi, palyginti su jumis. …slinkdami žemyn galite palyginti, kiek esate stiprūs kiekviename iš subregionų, metro zonų ir miestų, ir tai gali padėti rinkti duomenis, kai nuspręsite, kur atidaryti naują parduotuvę.
2. Prekės ženklo žinomumo analizė
Waisberg paaiškina, kad „Google Trends“ gali būti naudojama prekės ženklo žinomumui stebėti, filtruojant rezultatus laikui bėgant, siekiant nustatyti, ką žmonės sako apie prekės ženklą. Jis rekomenduoja nustatyti pastarųjų 30 arba 90 dienų laikotarpį.
Susiję paieškos terminai, kurie populiarėja arba yra populiariausi terminai, suteikia įžvalgų apie tai, kaip vartotojai suvokia jūsų prekės ženklą, įskaitant tai, su kuo jie sieja prekės ženklą. Tą patį metodą galima taikyti analizuojant „YouTube“ paieškos tendencijas, susijusias su prekės ženklu, „Google“ tendencijų puslapio viršuje esančiame išskleidžiamajame meniu „Kategorijos“ pasirinkus „YouTube“ paiešką.
„Google“ darbuotojas Omri Weismanas paaiškina nuo 4:37 minutės:
„Norėdami stebėti, ką žmonės sako apie jus, turėtumėte patikrinti savo prekės pavadinimą naudodami „Google Trends“… Slinkite puslapiu žemyn, kad pamatytumėte susijusių paieškos terminų kortelę. Peržiūrėkite tiek kylančius, tiek populiariausius sąrašo terminus ir būtinai perrašykite puslapius naudodami po lentele esančias rodykles. Tai suteiks jums gerą supratimą apie žmonių vartojamus terminus, susijusius su jūsų prekės ženklu.
3. Gaminio paklausos prognozavimas
Paprastas būdas nuspėti produktų paklausą naudojant „Google Trends“ – nustatyti, kurių produktų ieškoma dažniausiai, ir neatsižvelgti į tai, kaip paklausa keičiasi laikui bėgant. Siūloma atkreipti dėmesį į sezonines tendencijas ir atitinkamai koreguoti prekių atsargas.
Waisbergas paaiškina, kaip tai padaryti maždaug 6:44 min., tyrinėdamas sūrį. Savo pavyzdyje jis atkreipia dėmesį į sezoniškumą, bet tada žengia dar vieną analizės žingsnį į priekį, slinkdamas žemyn ir tyrinėdamas susijusius terminus, kurie gali pasiūlyti susijusius produktus su didesne paieškos paklausa, kuriuos galbūt norėsite pradėti parduoti ar peržiūrėti.
Jis paaiškina:
„Jei slinksite žemyn, rasite susijusias temas ir susijusias užklausų korteles. Čia galite peržiūrėti populiariausias temas ir rasti idėjų apie tai, kas jau sulaukė didelio susidomėjimo, taip pat kylančias temas, kad suprastumėte, kas pastaruoju metu sulaukia daugiau dėmesio. Nepamirškite pažvelgti toliau per puslapius.
Atkreipkite dėmesį, kaip mėsos gaminiai rodomi abiejuose sąrašuose. Pridėkite šį terminą prie savo analizės. Pamatysite, kad jis kelia daug didesnį susidomėjimą nei sūrio lėkštės. Galbūt turėtumėte apsvarstyti galimybę toliau analizuoti šį terminą ir galbūt jį įvairinti.
„Google“ sėkmingos internetinės rinkodaros tendencijos
„Google“ darbuotojai Danielis Waisbergas ir Omri Weismanas pademonstravo, kaip naudoti „Google Trends“ siekiant pagerinti internetinę rinkodarą, konkurentų tyrimus, prekės ženklo tyrimus ir geriau suprasti klientų pageidavimus bei elgesį. Jis taip pat gali būti naudojamas norint nustatyti, į kuriuos produktus ir kokiu metų laiku reikia sutelkti dėmesį. Šie patarimai naudingi tiek internetinės, tiek neprisijungus rinkodaros strategijoms.
Žiūrėkite „Google“ paieškos centro vaizdo įrašą:
„Google“ rinkodaros ir pardavimo tendencijos
Teminis vaizdas, kurį sukūrė Shutterstock / MR Gao