
Rinkodaros specialistai ir verslo savininkai yra sugadinti pasirinkimo, kai kalbama apie daugybę socialinės žiniasklaidos platformų, skirtų auginti internetinę auditoriją.
Nuo „Bluesky“ iki „Tiktok“, „LinkedIn“ iki Patreono, socialinės žiniasklaidos rinkodara niekada nebuvo tvirtesnė arba, be abejo, reikalaujanti daug laiko.
Bet tai nebūtinai turi būti. Laimei, jūs neturite būti visur vienu metu.
Kur pasirenkate pasirodyti internete, turėtų būti pagrįsta tuo, kur jūsų tiksliniai klientai praleidžia didžiąją laiko dalį. Tikslingai pasirinkite šias platformas.
Taip pat supaprastinti jūsų socialinės žiniasklaidos rinkodarą lengviau naudojant tinkamą planavimo įrankį „Arsenal“ – ir ne, tam nereikia išgalvotų programinės įrangos sprendimų.
Šiame vadove aš dalinuosi nemokamu, lengvai naudojamu socialinės žiniasklaidos planavimo šablonu, taip pat naudingais veiksmais, kaip tai padaryti jums.
Tai taip paprasta ar pritaikoma, kaip jums reikia. Jokių nereikalingų varpelių ar švilpukų.
Nemokamas „Google“ lapų socialinės žiniasklaidos planuotojo šablonas
Suplanuoti savo socialinės žiniasklaidos turinį nebūtinai turi būti sudėtinga arba reikalauti, kad būtų galima naudoti brangius įrankius.
Naudodamiesi nemokamu planavimo šablonu, rasite lengvesnį būdą suplanuoti, organizuoti ir suplanuoti savo socialinės žiniasklaidos turinį.
Nesvarbu, ar esate individualus, verslo savininkas ar rinkodaros specialistas, šis šablonas yra skirtas padėti nuosekliai skelbti turinį, išlikti organizuoti ir priimti geresnius sprendimus dėl savo socialinės žiniasklaidos strategijos.
Naudodami šį „Google“ lapų šabloną, galite:
- Iš anksto suplanuokite savo turinio kalendorių, pažiūrėkite, ką paskelbėte, ir žinokite, kas bus toliau.
- Suplanuokite pranešimus kelioms socialinės žiniasklaidos paskyroms iš vieno kalendoriaus.
- Stebėkite savo turinio eigą ir naudokite informaciją, kad informuotumėte apie savo būsimą strategiją.
- Bendradarbiaukite su kitais pasidalydami prieiga su savo komanda.
Pastaba: spustelėkite Failas> Padarykite kopiją Norėdami redaguoti savo šabloną. Jums nereikia prašyti redaguoti prieigą.
Padarykite kopiją: „Google“ lapų socialinės žiniasklaidos planuotuvo šablonas
Kaip suplanuoti savo socialinės žiniasklaidos turinį
„Google“ lapo šablonas leidžia lengvai iš anksto pamatyti jūsų tvarkaraštį ir išsaugoti visą savo socialinės žiniasklaidos turtą vienoje vietoje.
Štai kaip šiais metais suplanuoti savo socialinės žiniasklaidos turinį.
1 žingsnis: sukurkite „Socialinės žiniasklaidos planuotojo šablono“ kopiją “
Kai turėsite prieigą prie šablono, spustelėkite „Failas“ ir „padarykite kopiją“. Tai sukurs naują šablono kopiją, kurią galite redaguoti.

Tada nurodykite savo kopijai aprašomąjį pavadinimą, pavyzdžiui, „(įmonės pavadinimas)-socialinės žiniasklaidos planas Q1-Q4 2025“ ir išsaugokite jį „Google Drive“.
2 veiksmas: nustatykite dabartinį ketvirtį/mėnesį
Priklausomai nuo to, kai skaitote šį straipsnį, norėsite nustatyti ketvirtį ir (arba) mėnesį, per kurį planuojate pradėti savo socialinės žiniasklaidos planavimą.
Šablono apačioje yra skirtukai, apimantys nuo „Q1: sausio“ iki „Q4: Gruodžio“, 2025 m. Gruodžio mėn.
Atidarykite mėnesio, kurį norite pradėti planuoti savo turinį, skirtuką:

Paprastumo dėlei mes pradėjome nuo „Q1: Sausio“ ir pradėjome užpildyti keletą pirmųjų temų kaip pavyzdys:

Kairiajame stulpeliuose taip pat pamatysite, kad kiekvienam mėnesį yra kalendorius. Tai tiesiog nuoroda į teisingas 2025 m. Savaitės/mėnesio dienas, todėl galite atitinkamai suplanuoti.
Jūs, žinoma, galite atnaujinti tai 2026, 2027 m. Ir pan.
3 žingsnis: Pasirinkite savo socialinės žiniasklaidos platformas („platforma“)
K stulpelyje yra įvairių socialinės žiniasklaidos platformų, kurioms galite paskelbti savo turinį, išskleidimas.
Galite pasirinkti iš šio parinkčių sąrašo (tinklaraštis, „Instagram“, „LinkedIn“, „Facebook“, „Twitter“/„X“, „Tiktok“, „YouTube“ ar kita) arba galite pridėti savo, spustelėję pieštuko piktogramą:

Šis išskleidimas leidžia lengvai nustatyti, kuriai platformą planuojate publikuoti. Nesvarbu, ar tai „Facebook“, „Instagram“, „X“ („Twitter“), ar bet kuri kita platforma, tai padės jums išlaikyti jūsų turinį.
4 žingsnis: Suplanuokite savo temas
Dabar laikas užpildyti savo temos idėjas.
Yra keletas būdų, kaip galvoti apie socialinės žiniasklaidos temas, kurias apžvelgėme savo vadove, kaip sukurti autentišką socialinės žiniasklaidos turinį.
Tačiau tyrimų procesas neturi sustoti. Čia yra keletas būdų sugalvoti socialinės žiniasklaidos įrašus:
- Atlikite konkurentų tyrimus: Pažvelkite į tai, ką jūsų konkurentai veikia socialinėje žiniasklaidoje, ir naudokite tai kaip įkvėpimą būsimiems socialinės žiniasklaidos įrašams.
- Pažvelkite į pramonės tendencijas: Sekite naujausią pramonės tendencijas ir naujienas ir naudokite šią informaciją, kad sukurtumėte tinkamus ir savalaikius pranešimus savo auditorijai.
- Naudokite vartotojo sukurtą turinį: Skatinkite savo pasekėjus pasidalyti savo patirtimi ir naudoti šį turinį kaip įkvėpimą jūsų įrašams.
- Pažvelkite į hashtags: Tyrinėkite ir naudokite atitinkamus žymes, kad padidintumėte savo įrašų matomumą ir pasiektumėte platesnę auditoriją. Tai taip pat gali būti būdas rasti turinio idėjas.
- Suplanuokite įprastas akcijas: Pasidalykite savo akcijomis ir nuolaidomis, kad padidintumėte įsitraukimą ir padidintumėte pardavimus.
Kai pagalvosite keletą idėjų, galite pradėti užpildyti savo socialinės žiniasklaidos planuotoją.
Tiesiog užpildykite J stulpelius per R savo „pavadinimu/tema“, „Aprašymas“ ir panašiai.
5 žingsnis: pridėkite turinį ir publikavimo pastabas
Pradėkite redaguoti šabloną pridėdami svarbios informacijos, pavyzdžiui, jūsų aprašymus, turinio dokumentų nuorodas, žymes, publikuokite datas ir stebėjimo nuorodas (jei reikia).

Nesivaržykite pridėti eilučių, stulpelių ar laukų, kad atitiktumėte jūsų poreikius.
Stulpuose „Vaizdai“ ir „Video/Media“ galite pridėti nuorodas į vaizdinį turtą, kurį planuojate naudoti savo socialinės žiniasklaidos įraše. Tai galite padaryti pridėdami nuorodą į „Google Drive“ aplanką su vaizdais arba pasirinktu „Digital Asset Manager“ (DAM).
6 žingsnis: pridėkite publikavimo datas
Tada naudokite šabloną, kad iš anksto suplanuotumėte savo įrašus, pridėdami kiekvieno įrašo datą ir platformą.
Nepamirškite atnaujinti (i) stulpelio „būsenos“, kai dirbate per savo socialinės žiniasklaidos planą.
Taip pat galite naudoti šabloną savo turinio sėkmei stebėti pridėdami tokią metriką kaip „Patinka“, komentarai ir akcijos.
7 žingsnis: pasidalykite su savo komanda
Jei dirbate su komanda, pasidalykite šablonu su savo kolegomis ir suteikite jiems prieigą prie „Redaguoti šabloną“.
Tai leis jums bendradarbiauti ir dirbti kartu, kad išlaikytumėte nuoseklų buvimą socialinėje žiniasklaidoje.
Stulpelis „Pastabos“ yra skirtos bet kokiems įvairiems pastaboms apie būsimą turinį, įskaitant išsamią informaciją apie būsimą turinį, juodraščius, terminus ir tt. Galite tai naudoti dirbdami su savo komanda „Async“.
8 žingsnis: Suplanuokite iš anksto ir pakartokite
Iš anksto planuodami savo socialinės žiniasklaidos turinį, siūlo daugybę privalumų, kurie gali žymiai pagerinti jūsų buvimą socialinėje žiniasklaidoje.
Skirdami laiko planuoti savo turinį, galite užtikrinti, kad nuolat skelbiate atitinkamus pranešimus, kurie sudomina jūsų auditoriją ir skatina rezultatus.
Turėdami aiškų turinio planą, galite sutelkti dėmesį į aukštos kokybės turinio kūrimą, suderintą su jūsų bendrąja rinkodaros strategija ir išvengti impulsyvių, neplanuotų skelbimų spąstų.
Aš rekomenduoju naudoti socialinės žiniasklaidos planuotoją, kad suplanuotumėte bent vieno ketvirčio vertės turinį, todėl jūs nesirenkate rašyti kopijos, rinkti turtą, suplanuoti įrašus ir pan.
Suplanuokite ir paskelbkite socialinės žiniasklaidos turinį kaip profesionalas
Socialinės žiniasklaidos rinkodara neturi būti galvos skausmas. Tinkamą procesą galite supaprastinti savo socialinės žiniasklaidos turinio planavimo ir leidybos grafiką.
Vos per kelias valandas per ketvirtį galite iš anksto suplanuoti savo turinį iš anksto, ištraukdami spėliones iš savo socialinės žiniasklaidos skelbimo.
Naudodamiesi planavimo šablonu, galite būti iniciatyvūs planuodami temą, susiburti ir išlaikyti tvarkaraštį. Laikui bėgant, planuodami savo turinį, jausitės kaip antra prigimtis, o ne darbas.
Planuodami socialinę žiniasklaidą, rinkodaros specialistai įgyja:
- Nebendraujama turinio temų ir planavimo sistema.
- Laiko efektyvumas ir supaprastinta leidybos kadencija.
- Nuoseklumas skelbiant laiku, atitinkamus pranešimus.
- Patobulintas atlikimo ir rezultatų matomumas.
Be to, kai iš anksto suplanuosite savo socialinės žiniasklaidos pranešimus, galite geriau skirti biudžetą ir išteklius savo pastangoms, užtikrindami, kad naudojate savo laiką kuo efektyviau.
Taigi, pasinaudokite nemokamu socialinės žiniasklaidos planavimo šablonu, padarykite jį savo ir sutaupykite laiko savo socialinės žiniasklaidos rinkodaros pastangose.
Daugiau išteklių:
Feaded Image: Paulo Bobita/Search Engine Journal