
Ar „Google“ rizikuoja prarasti savo internetinę atradimo karūną „ChatGpt“?
Na, dar ne.
Kaip matote šioje internetinės paieškos srauto apžvalgoje, kurią sukūrė „Visual Capitalist“ komanda, „Openai“ pokalbių programa vis dar atsilieka nuo „Google“ didelę maržą, o „Google“ taip pat įtraukiant savo AI atsakymus, ji vis tiek gali atsikratyti kylančios konkurencijos iš „Chatgpt“ ir išlaikyti savo vietą kaip krūvos karalių.
Remdamasis pateiktais duomenimis, kuriuos „NP Digital“ pateikė „Web Summit 2025“, „Google“ vis dar pirmauja bendroje žiniatinklio paieškos veikloje, palengvindama kai kuriuos 13,7 milijardo paieškų per dieną. „Instagram“ yra antras (6,5 milijardo paieškų per dieną), nors įdomu, kad „Snapchat“ ir „LinkedIn“ taip pat užima aukštą vietą kasdienėje paieškos veikloje, aukštesnėje nei „Facebook“, „Microsoft's Bing“ ir „Pinterest“.
Aš būčiau manius, kad visa tai bus daugiau paieškos veiklos nei „Snap“, tačiau „NP Digital“ sako, kad duomenys buvo gauti iš kelių šaltinių. O tai taip pat galėtų nurodyti stebėjimo proceso skirtumus.
Bet kokiu atveju, „Topline“ pastaba yra ta, kad „ChatGpt“ vis dar turi ilgą kelią tapti pagrindine paieškos varikliu, nors jis greitai auga, ir vis daugiau žmonių kalbasi su AI pokalbių programomis, tai greitai tampa įprastesniu paieškos procesu.
