
„Openai“ patraukė daug aptariamą vaizdo įrašą, kuriame reklamuojama generalinio direktoriaus Sam Altmano ir legendinio „Apple“ dizainerio Jony Ive'o (plius, beje, „Openai“ 6,5 milijardo dolerių vertės susitarimas įsigyti „Ive“ ir „Altman's Device Startup IO“) iš savo tinklalapio ir „YouTube“ puslapio.
Ar tai rodo, kad kažkas negerai įsigyjant, ar planai, kaip „OVE“ vadovauti „Openai“? Ne visai, pasak Bloombergo Marko Gurmano, kuris praneša, kad „susitarimas eina ir neišsprendė ar nieko panašaus“. Vietoj to, jis sakė, kad teisėjas paskelbė suvaržymo įsakymą dėl IO pavadinimo, priversdamas įmonę ištraukti visas ja naudotas medžiagas.
Vėliau „Openai“ patvirtino, kad taip yra, atnaujindamas seną pranešimo puslapį su pareiškimu: „Šis puslapis laikinai sumažėja dėl teismo įsakymo po IYO skundo dėl prekės ženklo dėl mūsų pavadinimo„ IO “naudojimo. Mes nesutinkame su skundu ir peržiūrime mūsų galimybes. “
Bendrovė teigė, kad tai neturi įtakos susitarimui su IO.
Aptariamas IYO atsirado iš abėcėlės X „Moonshot Factory“, o jo pirmasis paskelbtas produktas yra generatyvių AI varomų ausinių rinkinys. Ankstesnėje „Bloomberg“ įstatymo ataskaitoje pažymėta, kad IYO pateikė prekės ženklo ieškinį prieš „Openai“. Teisėja teigia, kad ji yra atvira bendrovės argumentui, kad „Openai“ reklaminis vaizdo įrašas jau gali sukelti vartotojų painiavą.
Bent jau kol kas vaizdo įrašas vis dar matomas „X.“.
Šis įrašas buvo atnaujintas patvirtinus „Openai“.