
Jei kada nors kovojote su tinklaraščio įrašo, podcast'o epizodo, internetinio seminaro ar renginio reklamavimu, išpylę savo energiją kuriant ją, jūs ne vienas. Daugeliui rinkodaros specialistų reklama yra kliūtis-tai daug laiko, ir sunku žinoti, kur sutelkti savo pastangas.
Čia ateina AI. Ne kaip greita taisymas ar stebuklinga lazdelė, o kaip bendradarbis, kuris gali padėti jums dirbti protingiau.
O kas, jei galėtumėte atsisėsti su padėjėju, kuris užduotų teisingus klausimus, užginčytų jūsų prielaidas ir padėtų jums suprojektuoti visą reklaminę strategiją, pritaikytą jūsų tikslams? Būtent taip aš naudoju „ChatGpt“ – ne tik tam, kad automatizuočiau užduotis, bet ir kurti ir patobulinti strategijas prieš prasidedant vykdymui.
Kaip ChatGPT padeda kurti strategiją
Štai dalykas: rinkodara nėra visiems tinkama. Kiekvienas verslas, auditorija ir turinys yra skirtingas. Štai kodėl bandant nukopijuoti ir įklijuoti raginimus ar pasikliauti griežtomis rėmais, dažnai lemia nuviliančius rezultatus. Vietoj to, „ChatGpt“ elgiu kaip su žmogaus padėjėju, eidamas į savo tikslus ir kviečiu bendradarbiauti.
Suskirstykime procesą, kurį naudoju:
1. Pradėkite nuo savo tikslų
Paklauskite savęs: ką aš bandau pasiekti? Pavyzdžiui, reklamuodamas savo podcast'ą, pagrindinis mano tikslas yra paskatinti klausytis.
2. Dalinkitės kontekstu apie savo auditoriją ir kanalus
Čia tikrai šviečia ChatGPT. Kai pradėjome diskutuoti apie savo podcast'o reklamą, nežinojau, kuriuos kanalus turėčiau prioritetuoti. Aš pasidalinau išsamia informacija apie savo auditoriją, ankstesnių rezultatų duomenis ir savo pralaidumą.
„ChatGpt“ uždavė paaiškinančius klausimus:
- Kurios platformos teikia nuoseklius rezultatus?
- Kur labiausiai įsitraukia jūsų tikslinė auditorija?
- Kiek laiko galite skirti rankiniam skelbimui ir automatizavimui?
3. Priimkite strateginius sprendimus
Kartu mes nustatėme, kad geriausi kanalai, į kuriuos reikia sutelkti dėmesį, ir kaip pritaikyti kiekvienos platformos turinį. Pavyzdžiui:
- Vertikalūs vaizdo įrašai gerai veikia „Tiktok“ ir „Instagram“ ritėse.
- „LinkedIn“ reikalauja profesionalaus tono, todėl jis yra idealus tekstiniams įrašams ir informaciniams biuleteniams.
- X (buvęs „Twitter“) geriausiai veikia su trumpais, patraukliais gijos, susietos su pramonės pokalbiais.
4. Patobulinkite savo pranešimus
„ChatGpt“ padėjo man amatams būdingus pranešimus, susijusius su mano auditorijos lūkesčiais. Pavyzdžiui:
- „LinkedIn“ mes pabrėžėme minties lyderystę su profesionaliomis įžvalgomis.
- „Tiktok“ vertikalių vaizdo įrašų antraštės buvo labiau pokalbio ir patrauklumo.
Šis strateginis etapas buvo kritiškas. Prieš rengiant vieną antraštę ar įrašą, aš turėjau aiškų planą, kur sutelkti savo energiją – ir kur leisti automatizavimui paimti pergales.
Nuo strategijos iki vykdymo: pasirinktinio GPT kūrimas
Kai jūsų strategija bus įgyvendinta, kitas žingsnis supaprastina vykdymą. Štai kur žaidžia pasirinktinis GPT.
Individualus GPT yra suasmenintas AI asistentas, išmokytas tvarkyti jūsų konkretų reklaminį procesą. Tai gali sukurti įrašus, antraštes, el. Laiškus ir net kontrolinį sąrašą veiksmų, kad būtų užtikrinta, jog nieko nepastebima.
Jei esate naujokas pagal pasirinktinius GPT, aš juos išsamiai aprašiau savo podcast'e: pasirinktiniai GPTS rinkodaros specialistams: darbas protingesnis, o ne sunkesnis.
Štai kaip sukurti jūsų poreikiams:
1 žingsnis: Apibrėžkite savo tikslus ir turtą
Pradėkite nustatyti tai, ką reklamuojate, ir jūsų jau turimų medžiagų. Paklauskite savęs:
- Koks pagrindinis tikslas? (Sąmoningumas? Įsitraukimas? Eismas?)
- Kas yra jūsų auditorija, o kur jie yra aktyviausi?
- Kokius turinio formatus turite? (Vaizdo įrašai, tinklaraščio įrašai, nuorašai ir kt.)
Pavyzdžiui, reklamuodamas savo podcast'ą, žinau, kad man reikės vertikalių vaizdo įrašų antraščių, „LinkedIn“ įrašų, X gijų ir el. Pašto informacinių biuletenių.
2 žingsnis: sukurkite išsamų kontrolinį sąrašą
Apibūdinkite kiekvieną jūsų reklaminio plano žingsnį. Mano podcast'ui štai kaip tai atrodo:

Sukurti tai ir pasidalyti prieš pateikiant kopijas ir antraštes bei kitą informaciją apie visus proceso veiksmus, yra dalis instrukcijų, kurias daviau „ChatGpt“. Kadangi jis peržiūrėjo turinį, jis žino, kas yra mano svečias, ir įterps jų vardą į tos savaitės epizodo kontrolinį sąrašą. Tai netgi apžvelgs mano sukurtus vaizdo įrašų fragmentus ir pateiks konkrečias rekomendacijas, kuriomis ir ar turėčiau jas naudoti skirtinguose įrašuose!
3 žingsnis: Išmokykite GPT savo procesą
Naudokite chatgpt taip:
- Kiekvienos platformos pranešimų ir antraščių projektas.
- Siūlykite konkrečios platformos rekomendacijas (pvz., Naudoti kraštovaizdį ar vertikalųjį vaizdo įrašą).
- Automatizuokite pasikartojančias užduotis, tokias kaip nuorašų pakartojimas į įrašus ar kabliukų kūrimas.
4 žingsnis: patobulinkite ir pakartojkite
Peržiūrėkite juodraščius, pataisykite CTA ir prireikus suasmeninkite.
Kodėl tai tinka bet kokiam verslui
Šis procesas padidėja, nesvarbu, ką reklamuojate. Nesvarbu, ar tai tinklaraštis, internetinis seminaras, ar produktas, pasirinktinis GPT gali prisitaikyti prie jūsų unikalių poreikių ir balso.
Įsivaizduokite, kad išlaisvinkite savo laiko valandas kiekvieną savaitę, kai žinote, kad jūsų reklaminis planas yra išsamus ir optimizuotas. Tai AI galia.
Pasiruošę išbandyti?
Pradėkite tyrinėdami savo strategiją naudodamiesi „ChatGpt“. Nurodykite savo tikslus, prioritetuokite kanalus ir leiskite AI padėti sukurti planą, kuris taupo laiką ir maksimaliai padidintų poveikį.
Norite gilintis į pasirinktinius GPT? Peržiūrėkite mano „Podcast“ epizodą: Individualizuotos GPTS rinkodaros specialistams: darbas protingesnis, ne sunkesnis.

Susijęs
Atraskite daugiau iš AI skrybėlės
Prenumeruokite, kad gautumėte naujausius pranešimus, išsiųstus į jūsų el. Laišką.