
„LinkedIn“ paskelbė naują vadovą, kaip geriausiai panaudoti savo konversijų API, kuri pateikia išplėstinius duomenis apie „LinkedIn“ skelbimų kampanijos našumą, suteikiant galimybę prijungti ir internete, ir neprisijungus prie duomenų šaltinių į „LinkedIn“ sistemas.
2023 m. „LinkedIn“ paleido atnaujintą konversijų API, norėdamas įgalinti išplėsti duomenų dalijimąsi skelbimų taikymu privatumui palankiai. Tie, kurie įdiegė API, gali įgyti pažangių duomenų įžvalgą, įskaitant tiesioginius pardavimus, priskirtus „LinkedIn“ kampanijoms, sukuriamiems potencialiems klientams ir dar daugiau.
„LinkedIn“ 16 puslapių konversijų „API“ žaidimų knygelė apima visa tai, taip pat išsamias instrukcijas, kaip įdiegti API, tikslinius aiškintojus ir dar daugiau.

Kaip matote šiame pavyzdyje, pirmasis „PlayBook“ segmentas yra skirtas konversijų API įgyvendinimui su instrukcijomis, kaip veikti kiekvienam elementui.
Vadovas taip pat pateikia konkretesnius paaiškintojus, kaip naudoti duomenis, kuriuos galima naudoti naudojant API, kartu su „LinkedIn“ įžvalgos žyma.

Kartu tai suteiks jums daugybę papildomų duomenų, kurie padės patobulinti ir patobulinti jūsų „LinkedIn“ skelbimų kampanijas.
Nors tai yra gana techninė, todėl gali prireikti kūrėjo žinių, kad šie elementai būtų teisingai įgyvendinami. Tačiau tiems, kurie nori, kad „LinkedIn“ reklamos būtų didesnės, tai gali būti verta papildomų investicijų.
Vadove taip pat pateikiama pagrindinių konversijų API naudojimo atvejų apžvalga:

Čia yra keletas patogių pastabų ir keletas vertingų patarimų, kurie galėtų žymiai pagerinti jūsų „LinkedIn“ rinkodaros procesą.
Kai daugiau žmonių ateina į programą, kad galėtų įsitraukti į su verslu susijusį turinį, daug daugiau rinkodaros specialistų taip pat nori sustiprinti savo „LinkedIn“ akcijas, kad pasinaudotų šiomis galimybėmis.
Čia galite atsisiųsti „LinkedIn“ konversijų API knygą čia.