Socialinės žiniasklaidos pramonė susiduria su didžiuliais pokyčiais – nuo didėjančio išorės organizacijų spaudimo ir besikeičiančios įmonių socialinės žiniasklaidos politikos iki spartaus AI vystymosi socialinės žiniasklaidos rinkodaros srityje. Profesionalai norės išlaikyti savo įgūdžius 2025 m., o konferencijos išliks vertinga priemone tiems, kurie nori neatsilikti nuo pokyčių ir išsiaiškinti geriausią turinio strategiją. Konferencijos leidžia socialinės žiniasklaidos specialistams susitikti su kitais šios srities atstovais, išgirsti apie atvejų tyrimus ir dalyvauti seminaruose, skirtuose tobulinti savo amatus. Sparčiai kintančiame socialinės žiniasklaidos pasaulyje labai svarbu išlaikyti tokius įgūdžius, ypač keičiantis formatams ir populiarėjant elektroninei prekybai.
Nuo bendrų rinkodaros konferencijų iki tų, kurios daugiausia dėmesio skiria nišinėms sritims, tokioms kaip influencerių rinkodara, šiuose renginiuose bus pristatyta įvairių platformų atvejų analizė ir geriausia praktika, kartu bus sudarytos galimybės užmegzti ryšius. Tai gali pasirodyti ypač vertinga trumpų formų turinio eroje, nes socialinės žiniasklaidos valdytojai siekia išvengti galimo „TikTok“ išpardavimo ir didėjančio alternatyvų, tokių kaip šortai ir ritės, įtaka.
Social Media Today sudarė konferencijų, kurios skaitytojams bus vertingos 2025 m., sąrašą. Būtinai patikrinkite, nes šis sąrašas atnaujinamas su nauja informacija ir vietomis.
Populiariausios socialinės žiniasklaidos konferencijos 2025 m
„Lead Generation World“.
sausio 5-7 d
„Hard Rock“ viešbutis, Holivudas, Florida
„Lead Generation World“ yra skirtas potencialių klientų generavimo procesui, jame dalyvauja pranešėjai iš visos pramonės ir suteikia dalyviams galimybę išmokti kurti tikslinį turinį.
SXSW
kovo 7-15 d
Ostinas, Teksasas
Šis daugialypis renginys sujungia tokias sritis kaip kinas, muzika, technologijos ir kultūra, jame dalyvauja įvairių kūrybinių industrijų renginiai ir pranešėjai.
Socialinės žiniasklaidos rinkodaros pasaulis
kovo 30 – balandžio 1 d
San Diego konferencijų centras, San Diegas
„Social Media Examiner“ organizuojamas „Social Media Marketing World“ yra orientuotas į visus socialinės žiniasklaidos rinkodaros aspektus ir apima išsamius specialistų mokymus, skirtus tobulinti savo įgūdžius.
Galima
balandžio 28-30 d
„Fontainebleau“ viešbutis Majamio paplūdimyje, Floridoje
Galima yra rinkodaros konferencija, kurioje pristatomi tinklai, demonstracinės versijos ir pagrindiniai pranešimai, įskaitant socialinių tinklų rinkodaros specialistams vertingas temas.
Pasaulio skaitmeninės rinkodaros forumas
birželio 24-25 d
„Olympia National“, Londonas
Skaitmeninės rinkodaros pasaulio forumas yra dviejų dienų renginys, kurio centre yra visos skaitmeninės rinkodaros ir naujų technologijų sritys, įskaitant AI ir el. pašto automatizavimą.
ANA skaitmeninės ir socialinės žiniasklaidos konferencija
liepos 14-16 d
Omni La Costa Resort & Spa, Karlsbadas, Kalifornija
Šis kasmetinis renginys suburia rinkodaros profesionalus, kad aptartų pagrindines dominančias sritis, tokias kaip žaidimai, influencerių rinkodara, socialinė žiniasklaida ir dirbtinis intelektas.
Reklamos savaitė
Data TBD
Niujorkas
Reklamos savaitė Niujorke yra kasmetinis keturių dienų renginys, kuriame dalyvauja pranešėjai iš visos reklamos erdvės, įskaitant socialinės žiniasklaidos rinkodarą, ir suteikia pramonės profesionalams įrankius, kurių reikia norint lavinti pagrindinius įgūdžius.
Socialinės žiniasklaidos savaitė pagal Adweek
Data TBD
Niujorkas
Ši konferencija skirta kūrėjams ir socialinių tinklų rinkodaros specialistams, norintiems patobulinti savo amatus ir gauti naujausią informaciją apie pramonę, įskaitant privatumo įstatymų ir technologijų pakeitimus.