
„Google“ skelbimų konversijų stebėjimas nėra neprivalomas, jei jums rūpi kuo geriau išnaudoti savo skelbimo biudžetą.
Be jo skraidote aklai, atspėdami, kas veikia ir kas švaisto pinigus.
Geros naujienos? Nustatyti „Google“ žymėjimą konversijos stebėjimui yra lengviau, nei buvo anksčiau, todėl reklamuotojams suteikiamos kelios diegimo parinktys, atitinkančios jų poreikius.
Nesvarbu, ar tai nustatote pirmą kartą, ar jums tiesiog reikia kvalifikacijos kėlimo, čia yra žingsnis po žingsnio vadovas, kaip tinkamai įdiegti „Google“ žymą.
1 žingsnis: sukurkite konversijos veiksmą
Prieš pradėdami išsamią „Google“ žymos informaciją, turime pradėti nuo konversijos veiksmo kūrimo.
Kodėl reikalingi konversijos veiksmai?
Jie yra gyvybiškai svarbūs duomenys:
- Leiskite įvertinti savo skelbimų našumą išmatuojant atitinkamus vartotojų konversijos veiksmus jūsų svetainėje.
- Leiskite jums optimizuoti savo kampanijas analizuojant konversijos duomenis.
- Leiskite algoritmui naudoti šiuos veiksmus, kad sužinotumėte, kas yra jūsų geriausi klientai, ir rasti daugiau jų.
Norėdami sukurti konversijos veiksmą savo „Google“ skelbimų paskyroje, eikite į Tikslai> Konversijos> Santrauka. Iš ten spustelėkite + Sukurkite konversijos veiksmą:

Dabar laikas nuspręsti, kokius konversijos veiksmus sekti. Galite pasirinkti iš:
- Svetainė.
- Programa.
- Telefono skambučiai.
- Konversijos neprisijungus (importuojamos iš kitų jungiamųjų šaltinių).
Be to, „Google“ siūlo skirtingas konversijų kategorijas, kad geriau sugrupuotų tai, ką matote, ir kodėl. Konversijos kategorijos „Google“ apima:
- Pirkti.
- Registracija.
- Atsisiųskite.
- Prenumeruokite.
- Telefono skambučio laida.
- Pateikti švino formą.
- Knygos paskyrimas.
- Užklausos citata.
- Susisiekite.
- Pridėti į krepšelį.
- Pradėkite kasa.
- Gaukite nurodymus.
- AD ADP pajamos.
- Puslapio vaizdas.
- Išplaukiami spustelėkite.
„Google“ skelbimuose galite sukurti konversijos veiksmą iš žiniatinklio ir programų įvykių arba juos nustatyti rankiniu būdu.
Jei nuspręsite naudoti žiniatinklio ir programų įvykius iš „Google Analytics“, jums nereikės pakeisti savo kodo.
Jei nuspręsite rankiniu būdu nustatyti konvertavimo veiksmą, turėsite pridėti įvykio fragmentą prie savo svetainės kodo.
2 veiksmas: „Google“ žymos diegimas
Yra trys pagrindiniai „Google“ žymos sukūrimo komponentai:
- „Google“ žymos diegimas.
- Konversijos įvykių fragmentų pridėjimas (jei keičiate konvertavimo veiksmus rankiniu būdu).
- „Google“ žymos patikrinimas.
Kaip įdiegti „Google“ žymą
„Google ADS“ sąsajoje raskite parinktį nustatyti žymą. Eikite į Įrankiai> Duomenų tvarkyklė.
Iš ten pamatysite pirmąją „Google“ žymos parinktį.

Aukščiau pateiktame pavyzdyje aš jau nustatiau „Google“ žymą. Jei to nepadarysite, spustelėsite + Prijunkite produktą Norėdami tai nustatyti.
„Google“ žymą galima įdiegti dviem skirtingais būdais:
- Įdiekite naudodamiesi svetainių kūrėju arba turinio valdymo sistema (CMS), pavyzdžiui, „Wix“, „Shopify“ ir kt.
- Rankiniu būdu.

Jei įdiegsite rankiniu būdu, turėsite nukopijuoti ekrane rodomą kodą. Įklijuokite jį kiekviename savo svetainės puslapyje iškart po

Kiekviename puslapyje svarbu nepridėti daugiau nei vieną „Google“ žymą.
Pridėję galite išbandyti svetainę, kad patikrintumėte, ar ji veikia.
Galiausiai, jei jūsų komanda naudoja „Google Tag Manager“, galite pridėti „Google“ žymą per „Google Tag Manager“, kad gautumėte papildomų funkcijų. Tai naudinga, jei jums reikia valdyti kelias žymas.
Pridedant konversijos įvykio fragmentą (-us)
Jei „Google“ žyma buvo įdiegta naudojant svetainių kūrėją ar CMS, galite praleisti šį veiksmą!
Jei pridėjote „Google“ žymą rankiniu būdu, tai yra svarbus žingsnis, kurio negalite praleisti.
Skiltyje „Google“ „Google“ skelbimų skyriuje Eikite į Detalės Norėdami pamatyti įvykio fragmentą.
Iš ten pasirinksite sekti konversijas:

Kodą galima atsisiųsti arba nukopijuoti tiesiai iš puslapio.
Galiausiai įklijuosite kodą savo konvertavimo puslapio (-ų) skyriuje „
„Google“ žymos patikrinimas
Jei anksčiau nepatikrinote savo žymos sąrankos, dabar geriausias laikas patikrinti – ypač jei įdiegėte žymą rankiniu būdu ir naudojote „Conversion Event“ fragmentus.
Skiltyje „Google“ „Google“ skelbimų skyriuje Eikite į Administratorius Žymos skyrius ir slinkite žemyn iki Paleiskite žymos asistentą.
Tai atidarys naują skirtuką, kuriame įvesite savo svetainės URL, tada spustelėkite Jungtis.

Iš ten „Google Tag Assistant Debug“ patvirtins, ar žyma bus teisingai dedama, ar reikia papildomų veiksmų.
Tikslus stebėjimas yra būtinas
Kai jūsų „Google“ žyma veikia ir veikia, konvertavimo duomenys pradeda riedėti, suteikdami realių įžvalgų apie tai, kaip veikia jūsų skelbimai.
Nebereikia atspėti, jei jūsų kampanijos atsiperka – turėsite duomenis, kad tai įrodytumėte.
Tiesiog nepamirškite: jei keičiasi jūsų svetainė (pvz., Naujas kasos srautas ar skirtingos URL struktūros), peržiūrėkite savo stebėjimo sąranką, kad įsitikintumėte, jog niekas nesugadins. Ir jei jūs kada nors susimąstysite, kodėl konversijos atrodo žemos, pradėkite išbandyti žymą – paprastai tai yra kažkas paprasto.
Dabar jūs esate vienas žingsnis arčiau savo kampanijos tikslų tikslų tikslais tikslais.
Daugiau išteklių:
Pateiktas vaizdas: „Underhilstudio“/„Shutterstock“