
Šiuo metu, kai technologijos keičiasi kasdien, vyriausieji rinkodaros pareigūnai susiduria su išskirtiniais pokyčių ir netikrumo lygmenimis. Bet tai ne pirmą kartą (ar paskutinis).
„Covid-19“ metu „Pandemic“ beveik du trečdaliai CMO „Fortune 500“ kompanijose įveikė nepaprastą iššūkį naršyti pokyčius ir netikrumą.
Tai lėmė 65% CMO, kurie pasitraukė iš savo vaidmenų po vidutinės 4,3 metų kadencijos „skatinama į vyresnius vaidmenis“ arba „šoninių persikėlimų į kitas patrauklias CMO pozicijas“.
Tačiau tai, kas buvo pandemijos kliūčių ruožas, sekė AI olimpinė „Steeplechase“.
Norėdami naršyti šiais neramiais laikais, CMO turėtų apsvarstyti galimybę analizuoti rinkodaros tyrimus ir pritaikyti skaitmenines tendencijas:
- Atraskite vartotojų įžvalgas, skirtas veiksmingai rinkodarai dinaminėje rinkoje.
- Atrakinkite išskirtinius rinkodaros rezultatus ir padidinkite investicijų grąžą (IG) su AI galia.
- Pasiekite klientus per paieškos, vaizdo, socialinius ir apsipirkimo platformas.
- Skatinti rinkodaros pažangą, rengiant naujausias naujoves ir idėjas.
- Pertvarkykite jų duomenis į įrankį, leidžiantį kurti ilgalaikį verslo pranašumą.
Norėdami vadovauti savo komandoms, CMO taip pat galėtų pritaikyti „Flywheel“ modelį-į klientą orientuotą požiūrį į verslo augimą.
Pridedama AI prie tradicinio smagračio
Neseniai, remdamasis 2000 pasaulinių rinkodaros specialistų apklausa, pagalvokite su „Google“ raštu:
„Tradicinis smagratis visada egzistavo rinkodaroje. Dabar vadovai prideda AI, kad padaugintų savo pagreitį.“

Straipsnyje pateikiami CMO sistema, sukurta ant keturių sujungtų kolonų:
- Matavimas ir įžvalgos.
- Žiniasklaida ir personalizavimas.
- Kūrybiškumas ir turinys.
- Žmonės ir procesas.
Ši sistema apibūdina, kaip AI sustiprina tradicinį rinkodaros smagratį.
Matavimas ir įžvalgos
Pirmasis ramstis pabrėžia, kad svarbu suderinti pagrindinius veiklos rodiklius (KPI) su verslo veiklos rodikliais, tokiais kaip pelnas ir IG.
Atliekant šiuolaikinius, AI varomus matavimo priemones, labai svarbu tiksliems duomenims ir įžvalgoms, atsižvelgiant į privatumą.
Gerai apibrėžtų KPI pagrindai, istoriniai duomenys ir pirmosios šalies duomenys leidžia planuoti rezultatus, kai AI prognozuoja ir pagerina kampanijos rezultatus, optimizuodama biudžeto paskirstymą.
Ateitis apima AI varomą rinkodaros variklį nuolatiniam, realiojo laiko optimizavimui.
Žiniasklaida ir personalizavimas
Antrasis ramstis sutelktas į AI vaidmenį pateikiant tinkamą AD tinkamam asmeniui tinkamu laiku.
Pagrindiniai rinkodaros specialistai mastelios sėkmingos AI varomos kampanijos, keičiant biudžetus maksimaliam IG ir lankstumui.
AI nustato įsitraukusią, didelės vertės auditoriją per kanalus, atskleidžiant vertingas vartotojų elgesio įžvalgas.
Pagrindinis etapas yra AI varoma žiniasklaidos transformacija, kai AI variklis autonomiškai sukuria ir tobulina žiniasklaidos planus realiu laiku, remiantis nuolatiniu matavimu.
Kūrybiškumas ir turinys
Trečiasis ramstis tiria, kaip generatyvinė AI padeda smegenims, kuriose imamasi veiksmingų idėjų, padedančių ugdyti novatorišką turinį.
AI identifikuoja ir sustiprina geriausius turtus, o AI varoma „Creative Studios“ pagreitina laiką iki rinkos.
AI taip pat įgalina bandymus išankstiniu bandymu ir optimizavimu, suteikdamas tikslą realiojo laiko, individualizuoto kūrybinio pristatymo tikslą arčiau realybės.
Žmonės ir procesas
Ketvirtasis ramstis pabrėžia bendradarbiavimą, tęsiasi iki „C-Suite“.
Svarbiausia pasidalyti prioriteto AI galimybėmis. Transformatyvūs lyderiai restruktūrizuoja organizacijas, kad būtų galima visiškai panaudoti AI variklį.
AI sėkmės mastelio keitimas reikalauja investuoti į AI talentą, kad būtų sukurti nauji veiklos metodai, kurie vėliau yra įforminti ir skleisti.
Pagrindiniai rinkodaros specialistų dizainas pagerino darbo eigą ir įvertina PG poveikį, pripažindami, kad reikalinga holistinė organizacinė transformacija.
Straipsnyje daroma išvada, kad šie keturi tarpusavyje priklausomi keliai susilieja kuriant AI varomą rinkodaros variklį, sustiprinant tradicinį rinkodaros smagratį.
Rinkos tyrimų analizė ir auditorijos tyrimų taikymas
CMO greitai pastebės, kad „AI varomo rinkodaros variklio“ sistema gali padėti įveikti keturias iš penkių kliūčių, kurias minėjau aukščiau:
- Matavimas ir įžvalgos Gali padėti jų duomenims paversti ilgalaikio verslo pranašumo kaupimo įrankiu.
- Žiniasklaida ir personalizavimas Gali padėti pasiekti klientus paieškos, vaizdo, socialinių ir apsipirkimo platformų metu.
- Kūrybiškumas ir turinys Gali padėti atrakinti išskirtinius rinkodaros rezultatus ir padidinti IG.
- Žmonės ir procesas Gali padėti skatinti rinkodaros pažangą, rengiant naujausias naujoves ir idėjas.
O CMO nedelsdami stebėsitės: kodėl AI varomas rinkodaros variklis negali padėti mūsų analitikams atrasti vartotojų įžvalgas apie veiksmingą rinkodarą dinaminėje rinkoje?
Tai teisingas klausimas, kurį reikia užduoti, ir yra du tikėtini atsakymai.
Pirmą kartą „Avinash Kaushik“ pateikė 2014 m., Kai jis paklausė: „Ar jūsų įmonė kuria ataskaitų voveres ar analizės ninjas?“
Bet kurioje organizacijoje investicijos į duomenis sukuria du skirtingus darbo tipus: pranešti apie voverės darbą ir analizę Ninja. Nors abu yra svarbūs, tik vienas tiesiogiai prisideda prie įmonės finansinių rezultatų gerinimo.
Ataskaitos voverės daugiausia dėmesio skiria duomenų kūrimui, didžiąją laiko dalį praleidžiant kuriant ataskaitas įvairioms suinteresuotosioms šalims.
Jų atsakomybė apima duomenų gavimą, užklausų rašymą, ad-hoc užklausų vykdymą, duomenų planavimo planavimą ir koordinavimą su IT komandomis, kad būtų galima gauti duomenis.
Atvirkščiai, analizė „Ninjas“ skiria laiką duomenų analizei ir veiksmingų įžvalgų generuojant, kurie paprastai pranešami aiški, paprasta kalba.
Jų darbas apima tokias užduotis kaip duomenų gavimas, segmentacija, išsamus tyrinėjimas, modeliavimas, unikalių duomenų rinkinių kūrimas, atsakymas į verslo klausimus ir duomenų reikalavimų apibrėžimas, kad būtų galima pranešti apie voveres ir IT komandas.
Svarbu pažymėti, kad „Fortune 500“ kompanijos paprastai nesamdo asmenų, turinčių pavadinimus „Reporting Squirrel“ ir „Analy Ninja“. Vietoj to, jie įdarbina analitikus ar duomenų mokslininkus.
Tačiau CMO turi paklausti, ar šie profesionalai pirmiausia yra sutelkti į duomenų išvestį, o ne pateikti rekomendacijas.
Antrasis tikėtinas atsakymas buvo mano neseniai paskelbtame straipsnyje, kuriame minėjau: „GA4 suteikia mums mažiau nei trečdalį duomenų, kuriuos turime žinoti apie vartotojo įsigijimą: pradinis verslo supratimo apie verslo statybos etapas ir vartotojo susidomėjimo įgijimas“.
Aš pridėjau: „Kažkodėl praleidome tai, ko GA4 negali – arba ne – pasakoja apie„ Zero “tiesos momentą (ZMOT): pirkimo proceso momentą, kai vartotojas ar verslo pirkėjas prieš apsilankydamas jūsų svetainėje tiria produktą ar paslaugą.“
Taigi, jei CMO supranta, kad jie neturi supratimo apie tai, kur liūto dalis jų klientų atrado savo prekės ženklus ar produktus prieš apsilankydami jų svetainėje, ką jie turėtų daryti?
Jie turi dvi galimybes: gaukite auditorijos tyrimus ir atlikite rinkos tyrimus.
Auditorijos tyrimai ir rinkos tyrimai yra aiškūs, tačiau papildomi požiūriai į verslo aplinkos supratimą.
Auditorijos tyrimai
Auditorijos tyrimai sutelkia dėmesį į asmenį, gilintis į tikslinės auditorijos poreikius, pageidavimus, elgesį ir kalbą.
Ši mikro lygio perspektyva pasiekiama tiesiogiai bendraujant su auditorija interviu, apklausomis, tikslinėmis grupėmis, socialinės žiniasklaidos analize ir panaudojant esamus klientų duomenis, tokius kaip santykių su klientais valdymas (CRM) ir palaikymo žurnalai.
Rinkos tyrimai
Priešingai, rinkos tyrimai atsiveria platesnis makroekonominis požiūris, nagrinėjantis bendrą kraštovaizdį.
Tai apima pramonės tendencijų, konkurentų veiklos, ekonominių duomenų ir prekybos leidinių analizę, siekiant įvertinti produktų ar paslaugų gyvybingumą.
Pagalvokite apie rinkos tyrimus, kaip pateikti žemėlapį, nurodant, kur kreiptis, ir auditorijos tyrimus kaip kompasą, nukreipdami jus į geriausią kelią ten patekti. Todėl abiejų tipų tyrimai vaidina lemiamą vaidmenį.
PG nesiims jūsų darbo. Kažkas, naudojantis AI
CMO atsiminkite, ką ekonomistas Richardas Baldwinas sakė 2023 m. Pasaulio ekonomikos forumo augimo viršūnių susitikime: „PG nesiims jūsų darbo. Tai kažkas, naudojantis AI, bus.“
Jie supranta, kad jų „Fortune 500“ įmonė tikisi, kad jie sėkmingai peržengs AI eros sudėtingumą ir pasieks tvarų augimą.
Norėdami tai padaryti, jie turi priimti AI varomus įrankius ir rėmus, tuo pačiu teikdami prioritetą giliam savo auditorijos supratimui, naudodamiesi specialiomis tyrimų pastangomis.
Integruodami šiuos metodus, CMO gali paversti duomenis į veiksmingus įžvalgas, optimizuoti rinkodaros strategijas ir galiausiai sukurti ilgalaikį konkurencinį pranašumą vis dinamiškesnėje rinkoje.
Daugiau išteklių:
Pateiktas vaizdas: R.Bussarin/Shutterstock