
Kadangi kylančios technologijos, ypač AI, pertvarkyti B2B rinkodaros strategijas, daugelis organizacijų keičia išteklius skaitmeninės transformacijos link, kad išliktų konkurencinga.
Tačiau tradicinė rinkodaros taktika, skirta prioritetui inovacijoms, gali būti brangi klaidinga.
Tradiciniai kanalai, tokie kaip spausdinimas, tiesioginis paštas, skelbimų lentos ir įvykiai, turi didelę vertę, ypač kai jie apgalvotai integruojami su skaitmeninėmis strategijomis ir realiojo laiko paklausos intelektu.
Derinant tradicinius ir skaitmeninius metodus, tai suteikia unikalų pranašumą, būtent galimybes prekės ženklui išsiskirti iš vienodų jūrų.
Patirtis, susiliejanti su senaisiais su naujaisiais, labiau linkę atkreipti dėmesį, skatinti pasitikėjimą ir skatinti prasmingą įsitraukimą.
Suderindami tradicinę žiniasklaidą su skaitmeninėmis įžvalgomis ir pristatymo sistemomis, rinkodaros specialistai gali sukurti darnią prekės ženklo ir paklausos patirtį-tokią, kuri rezonuoja su šiandienos savarankiškai nukreiptais, rizikuojančiais pirkėjais.
Čia yra penki didelio poveikio būdai, kaip integruoti tradicinę ir skaitmeninę rinkodarą, siekiant labiau suasmeninti ir veiksmingesnę pirkėjų patirtį.
1. Intent Data Intelligence + vienas su kitu pokalbiai
Kai tai skatina „Intent Data Intelligence“, šalti vakarų skambučiai tampa į įžvalgomis skatinamus rytojaus pokalbius.
„Intent Data“ įgalina organizacijas nustatyti, kur perspektyvos yra pirkėjo kelionėje, ir įvertinti jų susidomėjimą konkrečiais sprendimais.
Šis požiūris peržengia šaltą informavimą, leisdamas rinkodaros specialistams ir pardavimo komandoms įsitraukti į perspektyvas, kurios aktyviai demonstruoja pirkimo ketinimų signalus.
Prieš pradėdamos informavimą, „Go-to-rinket“ (GTM) komandos gali naudoti ketinimų duomenis, kad nustatytų:
- Perspektyvos aktyviai tyrinėja ar ieško sprendimo.
- Svarstomi konkuruojantys pardavėjai.
- Elgesio signalai, kurie atskleidžia pasirengimą pardavimams arba rodo, kad reikia ilgesnio puoselėjimo kelio.
- Dabartiniai iššūkiai, klausimai ir prioritetinės paieškos temos, formuojančios pirkėjų sprendimus.
Organizacijos gali pradėti fiksuoti reikšmingus ketinimus signalus tiesiogiai iš savo santykių su klientais vadybininko (CRM) ir skaitmeninės ekosistemos.
Pagrindiniai pirmosios šalies ketinimų signalai yra::
- Apsilankymai jūsų svetainėje konkrečiam sprendimui ar ramsčio puslapiuose.
- Raktinių žodžių paieškos suderintos su jūsų pasiūlymais.
- Įsitraukimo į el. Paštu metrika, ypač atidarytos ir paspaudimo rodikliai.
Nustačius pagrindinius stebėjimus, GTM komandos turėtų apsvarstyti galimybę patobulinti savo duomenų bazę firmografiniais ir technografiniais duomenimis.
Kai integruota apgalvotai į savo GTM strategiją, „Intent Intelligence“ leidžia sudominti pirkėjus su atitinkamais pranešimais, pasyviomis perspektyvomis paversti pardavimo galimybėmis.
2. Spausdinimo laikmena + gili žiniasklaida, puoselėjanti
Veiksmingiausi B2B rinkodaros specialistai patenkina atsargių, savarankiškų pirkimo grupių reikalavimus, organizuodami gilų žiniasklaidos buvimą, kuris atitinka tai, kaip perspektyvos labiau patinka tyrinėti ir įsitraukti.
Vis dėlto, remiantis mūsų pačių 2024 m. Q4 rinkos tyrimais, tik 22% rinkodaros komandų teikia pirmenybę pirkėjų įgalinimo medžiagos kūrimui, pabrėžiant didelį atotrūkį tarp sąmoningumo stiprinimo pastangų ir į pirkėją orientuotos strategijos, palaikančios sprendimus dėl pirkimo.
Progresyviausios strategijos integruoja AI varomą taikymą, pirmosios šalies ketinimų duomenis ir „OmniChannel“ pristatymo sistemas, kad pirkėjai gautų vertę kiekviename jų kelionės etape.
Mes žinome, kad vidutiniškai 33–50% pirkėjų pirkimo proceso metu išgyvena septynis ar daugiau turinio. „Print Media“ siūlo aiškią galimybę nutraukti šį triukšmą ir įsakyti dėmesį.
Kai elgesio įžvalgos ir paklausos intelektas informuoja, spausdinimo laikmenos gali būti strategiškai suaktyvintos nišose, kurias sunaudoja jūsų tikslinės pirkimo grupės, ir gaunant didelę investicijų grąžą.
Štai kaip „B2B“ pirkėjų intelektas sustiprina spausdintos žiniasklaidos patirtį:
- Prognozuojama analizė ir ketinimų signalai nustato, kurios sąskaitos greičiausiai perka, o rinkodaros specialistams suteikiama galimybė jiems prioritetuoti spausdinimo žiniasklaidos aktyvavimą.
- Generacinė AI įgalina personalizavimą mastu, pritaikant pagrindinius pranešimus skirtinguose spausdinimo formatuose ir kanaluose.
- QR kodai, integruoti į įtikinamą spausdinimo reklamą, tiluoja fizinę ir skaitmeninę patirtį, leidžiančią stebėti įsitraukimą ir tolesnius galimybes.
- Spausdinimo pagal pareikalavimą ir programines spausdinimo technologijas galima pateikti hipersionalizuotą fizinį turinį, turintį tą patį judrumą ir tikslumą kaip ir skaitmeninės kampanijos.
Rinkodaros specialistams daugiausia dėmesio buvo skiriama integracijai į prekės ženklą ir paklausą, derinant technologijas įgyvendinančias žiniasklaidos strategijas su aukšto patikimumo formatais, tokiais kaip spausdinimas, suteikia unikalų ir diferencijuotą būdą atkreipti pirkėjų dėmesį.
3. Įvykiai + ABX
Užtikrinimas, kad pagrindinės sąskaitos įgytų individualizuotą tolesnę patirtį, naudodamiesi sąskaitos patirtimi (ABX) strategija, yra veiksmingas būdas sujungti tradicinę renginių rinkodarą su šiuolaikiniu, į pirkėju orientuotą įsitraukimą.
„ABX“ leidžia rinkodaros specialistams susisiekti su perspektyvomis prieš renginį, jo metu ir po jo, sukurti darnią kelionę, kuri kiekviename etape prideda vertę.
Prieš renginį kontaktai gali būti įsitraukę į tikslinius puoselėjimo srautus, kurie ugdo susidomėjimą ir pateikia svarbias įžvalgas, veiksmingai „pamini“ juos turiniu, kuriame nagrinėjami bendrieji skausmo taškai, dažnai užduodami klausimai ar pramonės tendencijos.
Tai ne tik padidina jų pasirengimą įsitraukti į renginį, bet ir įgalina juos kontekste, kad jie būtų prasmingesni.
Pvz., Jei perspektyva gauna turinį, susijusį su B2B pirkėjų gynimu prieš įvykį, jie gali atvykti į kabiną giliau supratę temą ir atsižvelgiant į konkrečius klausimus.
Tai sukuria galimybę pardavimui įsitraukti į aktualias, didelės vertės diskusijas, paverčiant standartinę kabinų sąveiką strategiškai kvalifikuotu įsitraukimu.
Išplėsdamas renginio patirtį už parodos grindų ribų, „ABX“ užtikrina, kad tradicinės rinkodaros pastangos sustiprės įgyvendinant ketinimus, individualizuotą sąveiką.
Tai lemia stipresnius ryšius, aiškesnę vertės mainą ir pagreitintą vamzdyno progresavimą.
4. skelbimų lentos/plaka
Siekdami maksimaliai padidinti tradicinių reklamos platformų, tokių kaip skelbimų lentos ir plakatai, veiksmingumą, rinkodaros specialistai gali integruoti geotektūrą, kad sujungtų fizinius įspūdžius su skaitmeniniu įsitraukimu.
„GeotAgeting“ suteikia galimybę pristatyti pritaikytą tolesnį turinį, atsižvelgiant į žiūrovo vietą, leidžiančią „Billboard“ vietose strategiškai suderinti su pagrindinių sąskaitų vietomis, tokiomis kaip netoli įmonės būstinės ar pramonės renginių vietos.
Kai suporuotas su įtikinamais kūrybiniais ir aiškiu raginimu veikti, pavyzdžiui, trumpą, įsimenamą URL ar QR kodą, skelbimų lentos gali nukreipti žiūrovus į individualizuotus nukreipimo puslapius, kurie praplečia pranešimą ir skatina gilesnę sąveiką.
Šiuos nukreipimo puslapius gali pritaikyti pramonės, pirkėjų stadijos ar ketinimų signalai, dar labiau padidinti aktualumą ir konversijos potencialą.
Pažangesniu lygmeniu mobiliosios vietos nustatymo duomenys gali būti naudojami nustatant įrenginius, kurie praėjo pro skelbimų lentą.
Šio tipo geotektūra leidžia rinkodaros specialistams atstatyti tuos asmenis, turinčius individualizuotas skaitmeninių puoselėjimo kampanijas, sustiprinant originalų pranešimą keliuose sąlyčio taškuose.
Derinant konkrečios vietos išdėstymą su skaitmenine aktyvacija, skelbimų lentos išsivysto iš statinio sąmoningumo įrankių į išmatuojamus šiuolaikinės „ABX“ strategijos, skatinančios įsitraukimą ir pagreitinantį vamzdyną, komponentus.
5. Tiesioginis paštas + pirkėjo intelektas
Atliekant tikslumą ir aktualumą, tiesioginis paštas gali būti galingas įrankis vėl įsitraukti į perspektyvas, kurios neatsakė į skaitmeninius sąlyčio taškus.
Tinkamai nustatytas fizinis turtas gali paskatinti atnaujintą susidomėjimą, ypač vadovaujant paklausai ir pirkėjų intelektui.
Technologijos gali vaidinti svarbų vaidmenį tiesioginiu paštu iš bendro informavimo metodo išauginant šiuos būdus:
- Ketintųjų duomenų ir numatomosios analizės, kartu formuodami gilų duomenų intelektą apie perspektyvą ar sąskaitą, nustatykite, kada pirkimo grupė patenka į aktyvų tyrimų ar pirkimo etapą, užtikrinant, kad tiesioginis paštas būtų siunčiamas strateginiu momentu.
- AI-varomas personalizavimas suteikia pranešimų, pritaikytų gavėjo pramonei, vaidmens, elgesio modeliams ar žinomam technologijų kaminui, suteikia pranešimus.
- Programinė spausdinimo technologija leidžia keičiamiems, realiuoju laiku gaminti pritaikytą turtą, tokį kaip atvirukai, laiškai ar matmenų pašto siuntėjai, suaktyvinti konkrečiais perspektyviais veiksmais ar perkant signalus.
- Integruotos matavimo platformos suvienija fizinius ir skaitmeninius įsitraukimo duomenis, leisdamos rinkodaros specialistams nuolat optimizuoti kampanijas.
- QR kodai ir pasirinktiniai nukreipimo puslapiai praplečia kelionę, sukurdami sklandų perėjimą nuo fizinio į skaitmeninį.
Jei penkis tolesnius el. Laiškus nepavyko sukelti atsakymo, greičiausiai šeštasis greičiausiai nesiseka. Tačiau laiku ir apgalvotas tiesioginio pašto kūrinys, pavyzdžiui, ranka parašyta pastaba, pritaikyta infografika ar suasmenintas vertės ženklas, gali nutrūkti per pasipriešinimą ir pakartoti dialogą.
Be našumo metrikos, „Direct Mail“ taip pat sukuria pasitikėjimą. Kai pirkėjai jaučiasi pripažinti ir suprantami, jie labiau linkę įsitraukti, reaguoti ir judėti į priekį savo pirkimo kelionėje.
Kaip platesnės paklausos strategijos dalis, „Direct Mail“ vaidina pagrindinį vaidmenį kuriant didelio poveikio, įsimintinus momentus, kurie išskiria jūsų prekės ženklą nuo konkurencijos.
Pagrindiniai takeliai
- „Intent Data Intelligence“ šaltą informavimą paverčia šiltais pokalbiais, pasinaudojant elgesio signalais, kad būtų teikiama pirmenybė didelės vertės perspektyvoms ir padidinant efektyvumą.
- „ABX“ įvykius paverčia viso šalinimo patirtimi per paimti, kontekstiniu įsitraukimu ir pritaikytais tolesniais veiksmais.
- Tiesioginis paštas, sustiprintas paklausos intelekto ir suasmeninimo, pereina per skaitmeninį triukšmą ir vėl įsitraukia į perspektyvas su tiksliniais, apčiuopiamais sąlyčio taškais.
- Atliekant geotektūrą, personalizavimą ir integruotą matavimą, net tradicinė laikmena tampa sklandžiai sekama ir paruošta konversijai.
Daugiau išteklių:
Teminis vaizdas: JMiks/Shutterstock